رنده دستی چندکاره Handheld Graters
  • رنده دستی چندکاره Handheld Graters

    4 رنده بسیار کاربردی در یک محصول

    جنس بسیار با کیفیت و مقاوم


    دارای تیغه های ضد زنگ

    دارای خشاب نگهدارنده رنده ها


    مناسب برای انواع پنیر، شکلات، سیر، سیب زمینی و...



    قیمت : 21000 تومان



    هم اکنون رنده دستی چندکاره Handheld Graters را به شما عزیزان پیشنهاد میدهیم که دارای 4 رنگ شاد و جذاب، با تیغه‌های استیل ضد زنگ می باشد و به شما این امکان را میدهد تا با توجه به سایز دلخواه، مواد مورد نظر را در سایزهای مختلف رنده کنید. ویژگی این محصول بلند بودن دسته رنده‌ها می باشد که بدون برخورد دست به تیغه‌ها به راحتی درون دست قرار میگیرد، همچنین داشتن خشاب نگهدارنده باعث میشود، مواقعی که احتیاجی به آنها ندارید روی هم قرار بگیرند و فضای کمی را اشغال کنند.




    قیمت : 21000 تومان



    ویژگی های رنده دستی چندکاره Handheld Graters:
    - دارای 4 رنده بسیار کاربردی
    - جنس دسته PVC با کیفیت
    - تیغه های استیل ضد زنگ
    - 3 رنده ریز، متوسط و درشت
    - 1 رنده مخصوص برش پنیر
    - استفاده راحت و آسان
    - دارای خشاب نگهدارنده رنده ها
    - شستشوی آسان
    - قابل استفاده برادی انواع پنیر، شکلات، سیز، سیب زمینی و ...





    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 21000 تومان



    دارای 6 لیوان با اندازه های مختلف دارای دسته بادکش با کاربری بسیار راحت رفع دردهای زانو، ساق پا، پاشنه، کف و روی پا رفع گرفتگی و اسپاسم های عضلانی درمان بیماری های روماتیسمی کنترل فشار خون بالا درمان سردرد و میگرن رفع گرفتگی برونش ناشی از آلرژی و آسم از بین بردن واریس و...

    قيمت : 89000 تومان
  • عمده تربن مشکلی که وجود دارد گم شدن جوراب ها به دلیل تعداد آن ها و ابعاد کوچکی است که دارند. و گاهی مواقع شاهد آن بوده ایم به دلیل نامرتب بودن داخل کشو زمان زیادی را صرف پیدا کردن جوراب کرده ایم. شما با استفاده از هولدر جادویی جوراب و لباس این مشکل را حل نمایید.

    قيمت : 45000 تومان
  • دستگاه شستشو دهنده جواهرات یک وسیله ای ایده‌آل برای تمیز‌کردن و شستشوی کاملاً بهداشتی و بدون آسیب رسانی به دستگاهها و قطعات حساس از جمله ساعت، جواهرات، عینک و غیره..

    قيمت : 55000 تومان
  • برای اغلب ما پیش می آید که مجبور می شویم، کاری را مانند تعمیر کردن یک وسیله یا … در منزل ، محل کار و یا حتی مسافرت و گردش انجام دهیم ، برای این کار به ابزار احتیاج است، البته ای امکان وجود ندارد که همه جا یک جعبه ابزار به همراه داشته باشیم ،چرا که حمل و جابه جایی آن بسیار دشوار است...

    قيمت : 199000 تومان
  • کیف خرید جادویی  to roll up  محصول جدیدی می باشد که در حالت عادی به شکل یک توپی یا متر  بوده اما زمانی که بخواهید می توانید آن را باز کنید و به عنوان کیف خرید از آن استفاده نمایید. این کیف از جنس برزنت بوده و فوق العاده مقاوم و در عین حال شیک می باشد. از مزایای این کیف می توان به راحت بودن حمل آن و زیبایی بی وصف آن اشاره کرد.

    قيمت : 119000 تومان