فندک USB طرح ریموت پورشه
  • فندک USB طرح ریموت پورشه

    قابلیت استفاده به عنوان جا کلیدی

    قابلیت شارژ با USB


    با طراحی بسیار زیبا و کارایی بالا

    بسیار خوش دست و سبک



    قیمت : 22000 تومان



    این فندک بدون نیاز به گاز و هیچ چیز دیگری روشن خواهد شد! فقط کافیست آن را با استفاده از کامپیوتر، لپ تاپ و یا برق خانگی شارژ کنید. با هر بار شارژ می توانید بالای 200 مرتبه از این فندک استفاده نمایید. از دیگر مزایای این فندک دارا بودن جا کلیدی می باشد. این فندک USB در طرح ریموت پورشه عرضه شده است که بسیار شیک و خوش دست می باشد.
    در واقع فندک USB طرح ریموت پورشه، هم یک فندک بی نظیر می باشد که بدون نیاز به گاز و هیچ چیز دیگری روشن خواهد شد و هم یک جا کلیدی بسیار شیک.


    قیمت : 22000 تومان



    ویژگی های فندک USB طرح ریموت پورشه:
    - روشن شدن فندک بدون نیاز به گاز و ...
    - قابلیت شارژ با کامپیوتر، لپ تاپ و برق خانگی
    - با طراحی بسیار زیبا و کارایی بالا
    - استفاده راحت و آسان
    - بسیار خوش دست و سبک
    - دارای حلقه جا کلیدی



    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
    قیمت : 22000 تومان


    « ابزار 11 کاره جیبی» به دلیل همراه داشتن همزمان 11 ابزار ضروری برای مسافرت و کمپینگ، مناسب برای کسانی است که امکان همراه داشتن ابزار های سنگین را به طور مجزا ندارند.

    قيمت : 159000 تومان
  • ماساژور هوشمند پا EMS Foot Massager یک پد نرم به نرمی پد یوگاست ولی بسیار باریکتر که توسط باتری موجود در کنترل آن امواج مغناطیسی را به کف پای شما میفرستد. کف پا را به تخصصی ترین شکل ممکن ماساژ میدهد.

    قيمت : 219000 تومان
  • مجسمه Clash طرح کینگ و کویین. این مجسمه ها بر گرفته از شخصیت های بازی جذاب و محبوب کلش - Clash of Clans در دو طرح کینگ و کویین هستند و شو و هیجان این بازی را به همراه دارند.

    قيمت : 59000 تومان
  • پنکه همراه دارای 3 درجه سرعت باد دهی متفاوت می باشد، قابلیت شارژ مجدد پنکه همراه باعث می شود که همیشه بتوانید از این پنکه همراه استفاده کنید پنکه همراه داری یک چراغ قوه در کنار محصول می باشد .

    قيمت : 239000 تومان
  • هندزفری بلوتوث مگنتی Sports هدفون‌های ساخته شده از فلز به جهت تولید صدای مناسب، ایرفون‌های پوشیده از سیلیکون و پلاستیک مرغوب در ساخت سیم، کنترل کننده موسیقی و تماس، کیفیت ساخت بالایی را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. نوع سیم استفاده شده در محصول به صورت تخت در نظر...

    قيمت : 99000 تومان