انار دون کن پارسینا
  • انار دون کن پارسینا

    به راحتی هزاران دانه انار را تنها در دو دقیقه دان کنید

    مناسب و مورد نیاز برای هر خانه

    دارای پایه ی ضد لغزش


    قیمت : 49000 تومان



    از آنجا که دون کردن دانه های انار کار تقریبا دشوار و زمان بریست انار دون کن پارسینا به کمک شما آمده است تا بتوانید به وسیله آن انار را به راحتی دون کنید و با آن انواع نوشیدنی ،دسر ،بستنی و ... تهیه کنید. فقط کافیست انار را از وسط نصف کرده و بر روی پارسینا قرار دهید و درب آن را ببندید و با پشت قاشق بر روی آن ضربه بزنید. دانه های انار به راحتی جدا شده و درون کاسه ریخته می شوند.


    قیمت : 49000 تومان



    ویژگی های انار دون کن پارسینا :
    - دان کردن هزاران دانه انار در کمتر از 2 دقیقه
    - بهداشتی و عدم رنگ گرفتن دستان
    - مناسب جهت سرو انار دان شده
    - دارای توری و ضربه گیر منعطف
    - بدون آسیب دیدن دانه های انار
    - یک محافظ گرد انعطاف پذیر
    - وسیله‌ای خلاقانه و کاربردی
    - سریع ، تمیز ، آسان
    - ساخت ایران



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 49000 تومان


    فرچه شستشو مخزن دار ، یک ابزار کارآمد برای تمیزکاری سطوح مختلف است. این فرچه با طراحی متناسب با مخزن ، به راحتی به نواحی سخت‌دسترسی و کناره‌ها دسترسی پیدا می‌کند.

    قيمت : 119000 تومان
  • چراغ سولار حیاطی و باغی با رنگ نور زرد طرح شعله متحرک آتش که بخاطر حالت کم و زیاد شونده تابش دقیقاً یادآور نور مشعل خواهد بود. در قسمت بالایی محصول یک پنل خورشیدی قرار دارد که در طول روز نور خورشید را جذب نموده و از طریق آن باتری داخلی خود را شارژ می نماید.

    قيمت : 299000 تومان
  • تراش و پوست کن میوه و سبزیجات كاروتو یک وسیله جالب و چند منظوره است که توسط آن شما قادر خواهید بود سبزیجات و میوه ها را با حرکت چرخشی، بسیار سریع به صورت ورقه ای یا رشته ای خرد کنید.

    قيمت : 49000 تومان
  • کابل فست شارژ USB جمع شو 3in1 توان 3.0 آمپر طول 1 متر دارای هر سه پورت شارژ لایتنینگ (آِیفون)، میکرو یو اس بی (اندروید) و تایپ سی هست که شما برای شارژ هر دستگاهی که دارای یکی از این پورت ها می باشد، باید کابل مخصوص آن را متصل نمایید.

    قيمت : 149000 تومان
  • چراغ قوه دستی 8 کاره مدل led torch با قابلیت انجام کارهای فراوان از جمله 3 حالت نور- دارای چکش اتش نشانی-دارای تیغ مخفی برای بریدن کش و طناب.

    قيمت : 289000 تومان