جامایع دیواری طرح بینی
  • جامایع دیواری طرح بینی

    طراحی خلاقانه و بی نظیر

    قابل استفاده برای شامپو، مایع دستشویی و ظرفشویی و ...


    کافیست شامپو یا مایع را درون مخزن ریخته و روی بینی را فشار دهید

    نصب بسیار آسان و طراحی ارگونومیک



    قیمت : 35000 تومان



    جامایع دیواری طرح بینی محصولی کاربردی می باشد که دارای طراحی جدید و بسیار خنده دار می باشد. کافیست شامپو، مایع دستشویی یا ... را درون مخزن آن ریخته و روی بینی را فشار دهید تا مایع از آن خارج شود. این جامایع دارای طراحی ارگونومیک بوده و جنس آن از سیلیکون درجه یک می باشد. از ویژگی های این جامایع نصب آسان و سریع آن است که با استفاده از 3 پایه چسبناک که پشت محصول تعبیه شده است شما می توانید روی هر سطحی آن را بچسبانید و همچنین این ویژگی باعث شده است این محصول قابلیت جابجایی بسیار آسان را داشته باشد.


    قیمت : 35000 تومان



    ویژگی های جامایع دیواری طرح بینی:
    - جنس سیلیکون درجه 1
    - قابلیت چسباندن بر روی هر سطحی
    - نصب بسیار آسان با استفاده از پایه های چسبناک تعبیه شده روی محصول
    - قابلیت جابه جایی آسان
    - طراحی ارگونومیک
    - ابعاد 18*14*8/5 سانتی متر
    - قابل استفاده برای شامپو، مایع دستشویی، مایع ظرفشویی و ...



    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
    قیمت : 35000 تومان


    ظرف غذای لانچ باکس از الیاف کاملا طبیعی ساخته شده و فاقد هر گونه مواد شیمیایی میباشد.این ظرف دارای قاشق و چنگال بوده و وسیله ای بسیار مناسب جهت نگهداری غذا هنگام خروج از منزل است.

    قيمت : 299000 تومان
  • شما با این تسمه می توانید اجسامی مانند یخچال ، مبل ، ماشین لباس شویی، کمد ، ویترین و … را به راحتی از زمین بلند کرده و جابه جا کنید.

    قيمت : 99000 تومان
  • پنکه 5 پر برقی مدل Congchao وسیله ای کار آمد و مفید برای استفاده در روزهای گرم به ویژه فصل تابستان و خنک کردن و تهویه هوای محیط های بسته و سرپوشیده بسیار مناسب است.

    قيمت : 499000 تومان
  • درپوش ظروف سیلیکونی محصولی بسیار کاربردی  می باشد. درپوش سیلیکونی غذا از جنس سیلیکونی با مقاوت حرارت و قابلیت انعطاف پذیری بوده.

    قيمت : 119000 تومان
  • اگر به دنبال ظرف و گالن مناسب برای کمپینگ و سفر هستید، گالن تاشو حاضر یک گزینه عالی است.این گالن دارای خصوصیات منحصر به فردی است که آن را به یک وسیله عالی و ضروری برای سفر تبدیل کرده است.

    قيمت : 189000 تومان