مانتو پانچ بافت زمستانی
  • مانتو پانچ بافت زمستانی

    طراحی زیبا و کیفیت بافت بی نظیر

    ارائه شــده در رنگ بندی های مـختلف

    هدیه ای مناسب برای خانم های شیک پوش و مشکل پسند


    قیمت : 77000 تومان



    این مانتو پانچ به صورت فری سایز و در سه رنگ مشکی، کرم و سورمه ای عرضه شده است.
    شما می توانید هنگام تکمیل فرم سفارش رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

    بافت، از پوشاک مورد علاقه اغلب خانم‌ها در هوای سرد پاییز و زمستان بوده و معمولاً انواع مدل‌های آن طرفداران زیادی دارد. پانچ بافت از جمله مدل‌های کاملاً اسپرت و همه پسند می‌باشد که با انواع ساپورت و جین قابل ست کردن است. شما می‌توانید هم به صورت دکمه شده و هم جلوباز از این مدل استفاده نمایید. این مانتو پانچ به صورت فری سایز و در سه رنگ مشکی، کرم و سورمه ای عرضه شده است. شما می توانید هنگام تکمیل فرم سفارش رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.


    قیمت : 77000 تومان



    مشخصات مانتو پانچ بافت زمستانی:
    جنس : کاموا درجه یک
    ارائه شده در 3 رنگ مشکی، سرمه ای و کرم (انتخاب رنگ هنگام تکمیل فرم سفارش صورت میگیرد)
    جنسیت: زنانه
    درجه کیفی: درجه یک
    مدل: پانچ
    سایز پانچ : فری سایز - تک سایز
    قد بافت: 88 cm
    قد آستین: 57 cm



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
    قیمت : 77000 تومان


    ظاهر متفاوت و خاص این ساعت به شکلی هست که برای هر تیپی مناسب هستش. البته برای تیپ های رسمی و مجلسی خیلی قشنگتر و زیباتره ...

    قيمت : 149000 تومان
  • تی شرت محرم طرح یا اباعبدالله. طرح ماه محرم امسال می باشد که با طراحی متفاوت از دیگر طراحی های موجود در بازار ارائه شده است. این تی شرت دارای کیفیت استثنایی و طرح شب نما (بلک لایت) می باشد.

    قيمت : 99000 تومان
  • پکیج 3 عددی نظم دهنده تاشو کفش محصولی با طراحی نوین و در عین حال بسیار کاربردی جهت استفاده در منزل است. این نظم دهنده از جنس پلاستیک مقاوم و تا حدی منعطف تولید شده و دارای دو طبقه متصل به هم می باشد.

    قيمت : 79000 تومان
  • ساعت مچی جزو اکسسوری های واجب برای خانم ها، آقایان و حتی کوکان است. ساعتهای مچی، بیانگر سبک سلیقه شما در انتخاب استایلتان هستند.

    قيمت : 119000 تومان
  • ساعت مچی دخترانه GUCCI مدل Minimals جديدترين محصول كمپاني محبوب GUCCI مي باشد. اين ساعت با شكل و شمايلي متفاوت جزو خانواده‌ی ساعت‌های مچی با طراحی مدرن می باشد.

    قيمت : 89000 تومان