مجسمه کلش طرح کینگ و کویین
  • مجسمه کلش طرح کینگ و کویین

    برگرفته از بازی جذاب و محبوب کلش Clash of Clans

    در دو طرح Barbarian king و Archer Queen


    ساخته شده از پلی استر تو پر

    هدیه ای بی نظیر برای علاقمندان بازی Clash


    کیفیت ساخت عالی و رنگ ثابت


    قیمت : 59000 تومان



    بازی های رایانه ای جای خود را به اپلیکشن ها و بازی های تبلت ها و گوشی های هوشمند داده اند و در این میان بازی هیجان انگیز کلش ( Clash  ) توانسته است در میان جوانان محبوبیت خاصی پیدا کند. همواره جوانان در آرزوی این هستند که نماد ها وشخصیت های موجودات کارتونی و بازی های الکترونیک را به صورت عروسک و یا مجسمه در اتاق خود داشته باشند که این امر مشوق سازندگان اسباب بازی در تهیه و تولید این شخصیت ها است.
    هم اکنون مجسمه های بازی محبوب و پرطرفدار کلش در دو شخصیت کینگ و کویین با کیفیت عالی تولید شده و می تواند هدیه ای بی نظیر برای طرفداران این بازی باشد.


    قیمت : 59000 تومان



    ویژگی های مجسمه Clash طرح کینگ و کویین :
    - ساخته شده از پلی استر تو پر و با دوام
    - دارای رنگ ثابت
    - کیفیت ساخت عالی
    - در دو طرح Barbarian King  و Archer Queen
    - طراحی شکیل



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 59000 تومان


    کفش ونس ساقدار گزینه ای بسیار مناسب برای فصل های سرد بوده که این نیم بوت انتخاب بسیاری از افراد برای فصول گرم نیز می باشد. این کفش با شلوارهای جین دمپافیت و حتی مام استایل دارای جذابیت خاص و منحصر به فرد خود می باشد.

    قيمت : 349000 تومان
  • با وصل کردن این لامپ به سرپیچ، هم رقص نور و بازی رنگی زیبا راه بیاندازید و هم با اتصال بلوتوث گوشی موبایل به این لامپ لذت پخش موزیک بصورت وایرلس و بیسیم را با بهترین کیفیت تجربه کنید.

    قيمت : 259000 تومان
  • اگر به دنبال ظرف و گالن مناسب برای کمپینگ و سفر هستید، گالن تاشو حاضر یک گزینه عالی است.این گالن دارای خصوصیات منحصر به فردی است که آن را به یک وسیله عالی و ضروری برای سفر تبدیل کرده است.

    قيمت : 189000 تومان
  • ماساژور هوشمند پا EMS Foot Massager یک پد نرم به نرمی پد یوگاست ولی بسیار باریکتر که توسط باتری موجود در کنترل آن امواج مغناطیسی را به کف پای شما میفرستد. کف پا را به تخصصی ترین شکل ممکن ماساژ میدهد.

    قيمت : 219000 تومان
  • سبد لباس تاشو مناسب نظم دهی به انواع لباس های چرک حمام و لباسشویی دسته دار و قابل حمل و نصب بر روی دیوار و کاشی، دارای پنل های جمع شونده سبد مشبک برای فضاهای کوچک و اشغال فضای حداقلی با کیفیت بالا

    قيمت : 99000 تومان