ساعت مچی سواچ مدل Round
  • ساعت مچی سواچ مدل Round

     بند چرم فوق العاده با کیفیت و منعطف

    مناسب برای خانومها و آقایان شیک پوش

    در دو رنگ بند مشکی و قهوه ای

    طراحی ساده و بسیار شیک



    قیمت : 27000 تومان



    این ساعت با بند قهوه ای و مشکی ارائه شده است.

    هنگام تکمیل فرم سفارش می توانید رنگ مورد نظر را در سبد خرید ذکر کنید.

    ساعت Swatch مدل Round یکی از جدیدترین و شیک ترین ساعت های عرضه شده کمپانی معتبر Swatch می باشد که دارای بند بسیار منعطف است. از دیگر ویژگی های این ساعت سبک بودن آن می باشد و برای افرادی که از ساعت های سبک استفاده می کنند بسیار مناسب است. این ساعت برای اولین بار در ایران با دو رنگ بند قهوه ای و مشکی و قیمتی استثنایی همراه با 1 سال گارانتی تعویض توسط فروشگاه میهن استور عرضه شده است. این ساعت زیبا و شکیل مناسب آقایان و خانوم های شیک پوش و مشکل پسند می باشد.


    قیمت : 27000 تومان



    ویژگی های ساعت مچی سواچ  مدل Round :
    - برند: Swatch
    - طرح: Round
    - جنسیت: مردانه و زنانه
    - فرم صفحه: صفحه گرد عقربه ای
    - رنگ بند: قهوه ای و مشکی
    - میزان مقاومت در برابر آب: در حد شست و شوی دست
    - یک سال گارانتی تعویض



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 27000 تومان


    کفش دخترانه نایک مدل هوراچی (خاکستری). این کفش فوق العاده شیک و مدرن با کفی شیاردار از طرح کفش نایک مدل هوراچی در سایز های 37 تا 40 عرضه شده است.

    قيمت : 199000 تومان
  • اگر به دنبال ظرف و گالن مناسب برای کمپینگ و سفر هستید، گالن تاشو حاضر یک گزینه عالی است.این گالن دارای خصوصیات منحصر به فردی است که آن را به یک وسیله عالی و ضروری برای سفر تبدیل کرده است.

    قيمت : 189000 تومان
  • کفش دخترانه مدل Rinko با طراحی جدید و کفی فوق العاده شیک و زیبا در رنگ های ترکیبی و کیفیت و دوام بالا مناسب دختران خوش سلیقه عرضه شده است.

    قيمت : 199000 تومان
  • کفش دخترانه نایک طرح Bee مناسب خانم‌هایی است که مشکل پسند هستند. امروزه گرایش به کفش‌های اسپرت و راحتی بیش از پیش شده است.

    قيمت : 199000 تومان
  • ساعت مچی جزو اکسسوری های واجب برای خانم ها، آقایان و حتی کوکان است. ساعتهای مچی، بیانگر سبک سلیقه شما در انتخاب استایلتان هستند.

    قيمت : 119000 تومان