هولدر مغناطیسی موبایل مخصوص دریچه کولر اتومبیل
  • هولدر مغناطیسی موبایل - مخصوص دریچه کولر اتومبیل

    Mount Holder magnetic Car Air Vent

    قابل استفاده در تمامی اتومبیل ها

    اتصال آسان به دریچه کولر اتومبیل

    قدرت چسبندگی و جذب بسیار بالا بدون کوچکترین لغزش

    وسیله ای بسیار کاربردی در اتومبیل


    قیمت : 29000 تومان



    آیا از گم شدن گوشی موبایل خود در داخل خودرو خسته شده اید؟ آیا همواره در هنگام رانندگی به فکر این هستید که گوشی موبایل شما کجاست؟ فروشگاه میهن استور با عرضه محصول هولدر مغناطیسی موبایل مشکل شما را بر طرف نموده است. شما به آسانی  می توانید این هولدر را به دریچه کولر اتومبیل نصب نمایید. این هولدر گوشی شما را از هر نوع و جنسی باشد به وسیله مگنت کارامدی که دارد نگه می دارد و جدا کردن گوشی از آن هم بسیار آسان بوده و مشکلات نگهدارنده های قدیمی مانند نگهدارنده های کشویی و ... را ندارد. این وسیله بر روی تمامی اتومبیل ها در عرض چند ثانیه نصب می شود.


    قیمت : 29000 تومان



    ویژگی های هولدر مغناطیسی موبایل - مخصوص دریچه کولر اتومبیل :
    - مگنت بسیار کارا برای نگهداری گوشی موبایل شما
    - قابل استفاده برای تمامی گوشی های موبایل
    - مگنت این هولدر هیچ گونه زیانی برای گوشی شما ندارد
    - قابلیت نصب فوق العاده آسان بر روی دریچه کولر اتومبیل
    - قابل استفاده در تمامی اتومبیل ها
    - بسیار کاربردی و رفع نیاز شما در دسترسی به گوشی موبایل خود در داخل اتومبیل



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 29000 تومان


    کابل فست شارژ USB جمع شو 3in1 توان 3.0 آمپر طول 1 متر دارای هر سه پورت شارژ لایتنینگ (آِیفون)، میکرو یو اس بی (اندروید) و تایپ سی هست که شما برای شارژ هر دستگاهی که دارای یکی از این پورت ها می باشد، باید کابل مخصوص آن را متصل نمایید.

    قيمت : 149000 تومان
  • عروسک ایموجی فنری آن قدر دوست داشتنی هستند که فقط به عنوان عروسک های متحرک در خوردو به کار گرفته نشوند و پای خود را فراتر بگذارند و بر روی میز کار و … هر چند دقیقه با حرکت داده شدنشان توسط شما حس خوبی را به شما منتقل کنند و کمی از خستگیتان را برطرف سازند.

    قيمت : 35000 تومان
  • پنکه شارژی علاوه بر منزل بیشتر برای مسافرت و تفریح مورد استفاده قرار می‌گیرد. همان طور که می‌دانید هنگام سفر در دل طبیعت دسترسی به برق کم بوده و یا وجود ندارد و شما برای کنار آمدن از گرمای طاقت فرسا مجبور به استفاده از یک وسیله سرمایشی هستید، بهترین وسیله برای گردش و سفر پنکه شارژی است.

    قيمت : 189000 تومان
  • هدفون های بلوتوثی از محبوب ترین لوازم جانبی هستند که مورد استقبال کاربران قرار گرفته اند. چرا که این دستگاه های دوست داشتنی نظیر هندزفری های با سیم دست و پاگیر نبوده و کاربران را در طول روز اذیت نخواهند کرد.

    قيمت : 379000 تومان
  • اسباب بازی ماکت خاور دکوری محصول بسیار زیبا از نمونه واقعی این کامیون است. این محصول دارای ظرافت و زیبایی بسیار طبیعی است. از مشخصات بسیار جالب و کاربردی آن داشتن اتاق بار است. کامیون

    قيمت : 69000 تومان