اسپیکر بلوتوثی آنجل
  • اسپیکر بلوتوثی آنجل

    Angel Mini Blue Tooth Speaker


    کیفیت صدای فوق العاده شفاف و عالی

    دارای باطری لیتیومی قابل شارژ

    ارائه شده در چهار رنگ متنوع

    قابلیت اتصال از طریق بلوتوث، فلش و مموری


    قیمت : 79000 تومان



    یکی از تفریحات لذت‌بخش، گوش‌کردن به آهنگی دوست‌داشتنی و شاد در گردش‌ها همراه دوستان است. زمانی ضبط ‌صوت‌ها همراه بسیار خوبی برای ارایه‌ی موسیقی در هر مکانی بودند؛ ولی با پیشرفت تکنولوژی و منسوخ‌ شدن استفاده از نوار کاست‌ها، ضبط‌ صوت‌ها جای خود را به اسپیکرهای قابل‌حمل دادند. اسپیکرهای قابل‌حمل معمولا برای تامین انرژی خود از یک باتری داخلی قدرتمند استفاده می‌کنند. این اسپیکر برای اتصال به تلفن همراه، پخش‌کننده‌ی صوتی و حتی رایانه و لپ‌تاپ از فناوری بلوتوث بهره می‌برد. اندازه‌ی بسیار کوچک در برابر قدرت بالای این اسپیکر شما را شگفت‌زده خواهد کرد. برای استفاده از این اسپیکر تنها کافی است آن را از طریق بلوتوث به پخش‌کننده‌ی صوتی خود متصل کنید و از صدای قدرتمند آن لذت ببرید. این اسپیکر دارای رادیو بوده و در چهار رنگ متنوع ارایه شده است. همچنین قابلیت اتصال و پخش موزیک از فلش و رم (مموری) این محصول را به یک اسپیکر همه کاره تبدیل کرده است.


    قیمت : 79000 تومان



    ویژگی های اسپیکر بلوتوثی آنجل :
     - صدای شفاف و بی نظیر
    - دارای LED رقص نور
    - ارایه شده در چهار رنگ
    - دارای دکمه پاور و ولوم و تغییر موزیک روی بدنه
    -  اتصال از طریق بلوتوث با موبایل
    - دارای باطری لیتیومی قابل شارژ
    - ساخته شده از بهترین متریال
    - متعلقات: کابل شارژ USB



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 79000 تومان


    دستبند دیتا لاین، کابل اتصال موبایل شما به یو اس بی کامپیوتر است که دارای طراحی جدید و بسیار شکیل می باشد که شما می توانید آن را به شکل دستبند به دور مچ انداخته و همیشه به همراه داشته باشید.

    قيمت : 25000 تومان
  • کاکتوس سخنگو وسیله‌ای است که صدای محیط را در خود ضبط کرده و بالحنی بامزه و متفاوت، مجدد آن را بیان می‌کند. در صورت بخش موزیک، کاکتوس اقدام به حرکات موزون و تکرار کلمات آهنگ می‌کند. این اسباب بازی ابزار بسیار خوبی برای کودکان و دورهمی‌ها خانوادگی است.

    قيمت : 339000 تومان
  • هندزفری ایرپاد بلوتوثی مدل M10 محصولی است که می‌تواند با پخش موسیقی‌های مورد علاقه‌ی شما با کیفیتی رضایت‌بخش، لحظات خوشی را در هر مکان و زمان برایتان به ارمغان آورد. طراحی این محصول به گونه‌ای است که علاوه بر داشتن زیبایی و جذابیت، متناسب با ارگونومی گوش می‌باشد و هنگام استفاده‌ی طولانی مدت موجب ایجاد خستگی و احساس ناراحتی برای مصرف کنندگان نمی‌شود. طراحی اصولی هندزفری بلوتوثی مدل M10 سبب شده است تا هنگام انجام فعالت های مختلف بطور ناخواسته از گوش شما جدا نشود؛ بنابراین کاربر می‌تواند با خیالی آسوده از لذت کار با این هدفون بهره مند شوند

    قيمت : 389000 تومان
  • اگر شما به دنبال یک رقص نور برای متفاوت شدن مهمانی ها و جشن های خانگی هستید میتوانید از لامپ LED رقص نور موبایل اندروید استفاده کنید. این دستگاه جایگزین مناسبی برای دستگاههای رقص نور لیزری گران قیمت است...

    قيمت : 59000 تومان
  • پنکه همراه دارای 3 درجه سرعت باد دهی متفاوت می باشد، قابلیت شارژ مجدد پنکه همراه باعث می شود که همیشه بتوانید از این پنکه همراه استفاده کنید پنکه همراه داری یک چراغ قوه در کنار محصول می باشد .

    قيمت : 239000 تومان