نگهدارنده عنکبوتی موبایل Spider Grip
  • نگهدارنده عنکبوتی موبایل - Spider Grip

    Spider Podium Grip


    قابل شکل گیری به عنوان استند و نگهدارنده موبایل

    قابلیت استفاده در شرایط مختلف و زوایای گوناگون

    بسیار کاربردی و مورد استفاده در هر کجا و مکان


    قیمت : 39000 تومان



    نگهدارنده عنکبوتی موبایل Spider Grip، پایه‌ی نگه‌دارنده‌ای سبک و انعطاف‌پذیر است که گوشی‌های موبایل را با برند، ابعاد و سایزهای مختلف پشتیبانی می‌کند. فرقی نمی‌کند روی میز استفاده شود، به جایی آویخته شود یا درون خودرو نصب شود. شرکت تولید کننده، پایه‌ی نگه ‌دارنده‌ی سبکی ساخته و همان‌طور که از اسمش پیداست، ظاهری شبیه یک عنکبوت دارد. کارکردن با آن راحت است و به سایز یا برند خاصی محدود نیست. این پایه تنها 33 گرم وزن دارد و دارای 8 پایه با مفاصلی انعطاف‌پذیر است. این مفاصل شما را قادر می‌سازند تا عنکبوتتان را به هر فرمی که می‌خواهید شکل دهید و پایه‌ی دلخواهتان را بسازید. علاوه‌بر گوشی‌های موبایل، برای نگهداری دوربین عکاسی، تبلت و دستگاه‌های GPS هم می‌توان از این پایه استفاده کرد. ساختار این عنکبوت، از مفتول‌های فلزی تشکیل شده است که روکشی ضخیم از لاستیک آن را پوشانده است. این پوشش لاستیکی نه‌تنها مانع از ایجاد خط‌وخش روی بدنه‌ی گوشی می‌شود؛ بلکه از امکان لغزش روی سطح می‌کاهد.


    قیمت : 39000 تومان



    ویژگی های نگهدارنده عنکبوتی موبایل - Spider Grip :
     - بسیار منعطف و قابل شکل گیری
    - کار آمد برای گوشی، تبلت و دوربین عکاسی
    - ارایه شده دو رنگ مشکی و سفید
    - کوچک و کم حجم و قابل حمل
    - قابلیت استفاده در شرایط و مصارف مختلف
    - قابلیت استفاده به عنوان استند موبایل



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 39000 تومان


    هندزفری بلوتوث خلبانی دارای طراحی زیبا، خاص و شیک هندزفری HM1000 موردی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن گذشت. طراحی زیبا و ارگونومیک بارزترین مزیت این هندزفری است که در نگاه اول به چشم می آید.

    قيمت : 159000 تومان
  • دوربین A9 یکی از جدیدترین انواع دوربین ورزشی است که از تکنولوژی دید در شب یا به عبارتی Night Vision در هنگام فیلم‌برداری برخوردار است. A9 قادر به اتصال به انواع گوشی اندرویدی، آیفون و Ipad از طریق شبکه Wifi تا فاصله 10 متری (بسته به قدرت آنتن مودم وای فای ADSL) است.این دوربین از یک باتری لیتیوم پلیمر با ظرفیت بالا بهره می‌برد که توانایی فیلم‌برداری تا 90 دقیقه بعد از شارژ را امکان‌پذیر می‌کند. 

    قيمت : 449000 تومان
  • پایه نگهدارنده گوشی موبایل با بادکش های لاستیکی بسیار قوی قابلیت چسبندگی برروی هر سطحی از جمله داشبورد خودرو، شیشه جلویی اتومبیل، میز کار و غیره را خواهد داشت.

    قيمت : 119000 تومان
  • مبدل OTG برای آیفون (لایتنینگ) یک مبدل بدون نیاز به نصب نرم افزار، مخصوص گوشی و تبلت های اپل با سرعت بسیار بالاست، از آنجایی که این محصول به تازگی به تولید رسیده و با تکنولوژی روز هماهنگ است میبایست ورژن IOS دستگاه از 13 بالاتر باشد.

    قيمت : 199000 تومان
  • توسط دانگل بلوتوث AUX پیشرفته BT-450 می توان کلیه دستگاه های بلوتوث دار مانند لپ تاپ، iPhone, iPod, iPad، تبلت، موبایل و ... را بدون سیم به وسایلی که دارای ورودی AUX مانند پخش خودرو، اسپیکر، هدفون و ... متصل کرد.

    قيمت : 99000 تومان