کیف کج زنانه شنل مدل Sophia
  • کیف کج زنانه شنل مدل Sophia

    طراحی شیک و جادار

    ارایه شده در رنگ های مشکی، قهوه ای، زرشکی و کرم

    قابل استفاده به صورت دستی و رو دوشی

    مورد پسند خانم های شیک پوش



    قیمت : 25000 تومان



    کیف زنانه شنل مدل سوفیا از جنس میکانوس بوده و دوخت بسیار تمیز و ظاهری زیبا دارد و در چهار رنگ مشکی، قهوه ای، زرشکی و کرم ارایه شده است. کیف زنانه Chanel Sophia کیفی روزمره/فشن/مجلسی می باشد و دارای یک محفظه بزرگ اصلی است که دارای جیب داخلی نیز می باشد. این محصول دارای ظاهری بسیار زیبا و شیک می باشد که بهره گیری از جنس متفاوت میکانوس مخملی با لک های زیبا بر روی آن زیبایی آن را دو چندان نموده است. هنگام ثبت سفارش می توانید در سبد خرید رنگ مورد نظر را انتخاب کنید.


    قیمت : 25000 تومان


    امکانات و ویژگی های کیف کج شنل مدل Sophia :
    - ابعاد: طول 21.5 و عرض 14 سانتی متر
    -
    جنس : میکانوس
    -
    دارای یک جیب داخلی
    -
    دارای رنگ مشکی، قهوه ای، زرشکی و کرم ( قابلیت انتخاب رنگ هنگام ثبت سفارش )
    -
    مناسب استفاده روزانه و مجلسی



    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 25000 تومان
     


    ست کیف پول و جاکلیدی مازراتی نوعی انقلاب در عرصه ی کیف های جیبی محسوب می شود، چرا که در برابر محصولات مشابه از داشته های بیشتری در ساخت بهره می برد و با قالب دوست داشتنی خود نگاه خیل عظیمی از دوستداران دنیای کیف را به خود جلب کرده است.

    قيمت : 199000 تومان
  • زوج های جوان همواره می خواهند تا هماهنگی و عشق خود را نمایان سازند. از جمله مد های جدید و به روز ارائه شده پوشاک با طرح یکسان برای زوج هاست که هماهنگی خاصی به زوج ها داده و زیبایی فوق العاده ای در نمایش یک دلی میان آن ها دارد.

    قيمت : 229000 تومان
  • کفش دخترانه Crash کفشی بسیار راحت و زیبا بوده که طراحی شگفت انگیز به ویژه کفی ابری سفید رنگ آن توجه همگان را به خود جلب می کند. این کفش زیبا در رنگ مشکی از جنس رویه بافت و با گیره بندهای بسیار زیبا و سایزبندی 37 تا 40 ارائه شده است و با انواع لباس هماهنگی دارد.

    قيمت : 199000 تومان
  • ساعت LED بند مگنتی طرح شیائومی ساعت مگنتی با بند آهن ربایی و فری سایز خود مناسب هر سایز مچ بوده و قابلیت دارد تا برای سایز های مختلف قابل استفاده باشد و موجب خوش دست بودن محصول است ...

    قيمت : 109000 تومان
  • کفش دخترانه نایک مدل هوراچی (خاکستری). این کفش فوق العاده شیک و مدرن با کفی شیاردار از طرح کفش نایک مدل هوراچی در سایز های 37 تا 40 عرضه شده است.

    قيمت : 199000 تومان