ادکلن زنانه ورساچه کریستال نویر (Versace Crystal Noir)
  • ادکلن زنانه ورساچه کریستال نویر (Versace Crystal Noir)

    محبوبترین و دلپذیرترین رایحه زنانه در جهان

    از بهترین تولید های کمپانی محبوب Versace


    مخصوص خانوم های مشکل پسند و خوش سلیقه

    رایحه ای استثنایی و تپنده


    قیمت : 249000 تومان



    مطابق نظر Donatella Versace این محصول اسانسی کمیاب، شور انگیز و دلپذیر از یاسمن اسرار آمیز ، تازه و لطیف دارد و با تکنولوژی Headspace تولید شده است.رایحه ی مشک و عنبر که از ترکیبات اصلی آن می باشند آن را از سایر محصولات متمایز کرده است. این ادکلن در سال 2006 با رایحه ی منتخب Antoine Lie به بازار عرضه شد. اسانس اولیه این ادکلن زنجبیل، فلفل و هل بوده و اسانس میانی آن گل صد تومانی، شکوفه پرتقال، نارگیل و گاردنای یاسمنی است. اسانس پایانی این ادکلن خوشبو از چوب صندل سفید، مشک و کهربا تشکیل شده است.


    قیمت : 249000 تومان



    ویژگی های محصول:
    عمر محصول : 10 الی 12 ساعت
    قدرت خوشبویی: عالی
    پیشنهاد استفاده : روز و شب
    مناسب برای : زنان
    سن مصرف : تمام سنین
    بو: شرقی گلی
    فصل: چهار فصل

    مشخصات محصول:
    نام ادکلن : Crystal Noir
    شركت تولید كننده : Versace
    كشور تولید كننده : Italy
    حجم : 90 ML
    نوع غلظت اسانس ادکلن: Eau de Perfume



    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 249000 تومان


    لوکس و زیبا دارای 16 محفظه شفاف جهت قرار گیری آیتم های مختلف در قسمت بالایی، دارای سه کشو و دو محفظه جداگانه در قسمت بالا می باشد. اگر بدنبال وسیله ایی برای  مرتب کردن و جمع کردن وسایل آرایشی – بهداشتی خود هستید استند  لوازم آرایشی  مدل بیوتی باکس را ما به شما پیشنهاد می کینم.

    قيمت : 259000 تومان
  • شیر نماد عظمت, قدرت, عدالت, قانون و دلیری است. هم چنین در یکی از کهن ترین تمدن های بشری به عنوان نماد قدرت و سلطه حاکم بر یک سرزمین به شمار رفته به همین خاطر می توان در بیشتر فرهنگ های جهان شیر را نماد قدرت و سلطنت یافت.

    قيمت : 89000 تومان
  • فشار دهنده های خمیردندان از پلاستیک عالی ABS ساخته شده اند. توزیع کننده خمیردندان برای لوله های پلاستیکی عرض کمتر از 6سانتی متر کار می کند ، می توان برای فشار دادن خمیر دندان ، رنگ روغن و غیره استفاده کرد 

    قيمت : 59000 تومان
  • ادکلن زنانه Lady Million يكي از محبوب ترين برند هاي ادكلن زنانه بين ستارگان هاليوود در جهان. با رایحه ای دلپذیز و جادویی که حیرت همگان را بر می انگیزد. پیشنهادی برای خانم های شیک پوش ...

    قيمت : 249000 تومان
  • این ریش تراش طوری طراحی شده است که تنها به اندازه یک کارت اعتباری (عابر بانک) جا می گیرد و می توانید آن را به راحتی در داخل کیف پول خود جا داده و در هر مکانی از آن استفاده کنید.

    قيمت : 35000 تومان