لیوان جادویی دارای LED
  • لیوان جادویی دارای LED

    دارای LED هفت رنگ

    طراحی فوق العاده شيک

    جنس پلاستيک فشرده نشکن


    درخشش بی نظير ميز ميهمانی های شما


    قیمت : 89000 تومان



    لیوان جادویی دارای LED لیوانی با طراحی فوق العاده شیک است که در قسمت انتهای آن برش های لوزی گون فراوانی دارد که درخشش خاصی به آن بخشیده است. این لیوان دارای LED های هفت رنگ بوده و به محض ریختن مایعات در آن این LED ها روشن میشوند و تا اتمام مایعات داخل آن همچنان روش باقی می مانند. جنس این لیوان از پلاستیک فشرده کاملا شفاف و نشکن بوده که به راحتی نمی شکند. با استفاده از این لیوان ها می توانید جلوه خاصی به میز های میمانی خود ببخشید و حتی به صورت دکوری از آن ها در ویترین خانه های خود استفاده نمایید.


    قیمت : 89000 تومان



    ویژگی های لیوان جادویی دارای LED :
    - دارای LED هفت رنگ
    - جنس: پلاستيک فشرده نشکن
    - طراحی فوق العاده شيک
    - با ریختن مایعات LED  های لیوان روشن می شود
    - درخشش بي نظير ميز ميهماني شما



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 89000 تومان


    آویز گردان همه کاره (بسته دو عددی) با پایه چرخشی ، محصولی است کاربردی که تولید شده از جنس پلاستیک مقاوم و با کیفیت می باشد.

    قيمت : 79000 تومان
  • درب جادویی مجیک مش از جنس توری می باشد و از ورود و خروج هوا جلوگیری نمی کند، در نتیجه برای فصل های گرم که می خواهید در و پنجره ی منزل خود را باز بگزارید بسیار مناسب است.

    قيمت : 229000 تومان
  • یکی از مشکلات نگهداری حیوانات خانگی ریخته شدن موی آن ها بر روی مبل ، فرش و حتی لباس ها می باشد که به سادگی نمیتوان موی چسبیده شده به آنها را جمع کرد...

    قيمت : 259000 تومان
  • ماساژور هوشمند پا EMS Foot Massager یک پد نرم به نرمی پد یوگاست ولی بسیار باریکتر که توسط باتری موجود در کنترل آن امواج مغناطیسی را به کف پای شما میفرستد. کف پا را به تخصصی ترین شکل ممکن ماساژ میدهد.

    قيمت : 219000 تومان
  • اسپری مرکبات محصول جدید و بی نظیری می باشد که طراحی بسیار مبتکرانه و حرفه ای آن قابل تحسین می باشد! فقط در عرض چند ثانیه آب لیمو یا پرتقال طبیعی شما آماده است ...

    قيمت : 15000 تومان