هندزفری لاکچری بافتنی
  • هندزفری لاکچری بافتنی

    قابليت استفاده با انواع موبايل ها و دستگاه هاي پلير

    ارائه شده در طرح بافتنی های فوق العاده شيک

    کيفيت صدای فوق العاده شفاف

    دارای دکمه کم و زياد کردن صدا



    قیمت : 29000 تومان



    این هندزفری ها با بافت طرح های زیبا بر روی سیم آن ها به گونه ای با 6 رنگ خیره کننده و مد روز طراحی شده اند تا به آسانی مطابق با استایل لباس شما باشند و کیفیت صدای قوی و شفافی به شما ارائه دهند. این هندزفری ها کیفیت صدای بی نظیری دارند و علاوه بر آن طرح بافتنی روی سیم آنها بسیار شیک بوده که متناسب با مد روز است و سلیقه جوانان را برآورده می سازد. سیم این هندزفری ها به گونه ای طراحی شده است که از پیچ خوردن یا گره خوردن آن جلوگیری شود و لذا استفاده از آن بسیار آسان گشته است. هندزفری لاکچری بافتنی دارای دکمه کم و زیاد کردن صدا می باشد و همچنین قابلیت پخش موسیقی و مکالمه تلفنی را برای شما فراهم می سازد.


    قیمت : 29000 تومان



    ویژگی های هندزفری لاکچری بافتنی :
    - قابليت استفاده با انواع موبايل ها و دستگاه هاي پلير
    - ارائه شده در طرح بافتـني هاي فوق العاده شيک ( ارسال طرح به صورت رندوم )
    - کيفيت صداي فوق العاده شفاف
    - داراي دکمه کم و زياد کردن صدا
    - مانع از گره خوردن سيم ها
    - در رنگ هاي متنوع و چشم نواز



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 29000 تومان


    هندزفری بلوتوثی حلزونی یک هندزفری کوچک با قابلیت های ویژه می باشد که از طریق بلوتوث به گوشی وصل شده و با کیفیت و کارایی خود تمام نیاز های شما را به یک هندزفری پاسخ گفته و بهترین همراه شما در زمان هایی ست که مشغله کاری زیادی داشته باشید.

    قيمت : 119000 تومان
  • هولدر موبایل جلو داشبورد و  سایه بان با کیفیت عالی و طراحی زیبا می باشد. قابلیت چسبندگی بر روی هر سطحی از جمله داشبورد خودرو، شیشه جلویی خودرو،میز کار و … را دارد. قابلیت چرخش 360 درجه داشته و به صورت عمودی، افقی یا مورب قرار می گیرد.

    قيمت : 179000 تومان
  • تعداد زیادی کابل شارژر و نگهدارنده در بازار وجود دارد ، اما یک کابل انعطاف پذیر جدید به نام کابل نگهدارنده و شارژر موبایل HAND ، سفر خود را در دنیای دیجیتال باز کرده و طرفداران زیادی پیدا کرده .

    قيمت : 119000 تومان
  • دوربین A9 یکی از جدیدترین انواع دوربین ورزشی است که از تکنولوژی دید در شب یا به عبارتی Night Vision در هنگام فیلم‌برداری برخوردار است. A9 قادر به اتصال به انواع گوشی اندرویدی، آیفون و Ipad از طریق شبکه Wifi تا فاصله 10 متری (بسته به قدرت آنتن مودم وای فای ADSL) است.این دوربین از یک باتری لیتیوم پلیمر با ظرفیت بالا بهره می‌برد که توانایی فیلم‌برداری تا 90 دقیقه بعد از شارژ را امکان‌پذیر می‌کند. 

    قيمت : 449000 تومان
  • جوی استیک موبایل و تبلت Logitech، طراحی این جوی استیک برای انگشت شصت دست است تا سریع، راحت و البته با هیجانی بیشتر بتونین بازی کنید. این جوی استیک با استفاده از یک فنر مارپیچی که در مرکز قرار گرفته به سرعت عکس العمل نشون میده و برای بازگشت به حالت اولیه و اکشن بعدی بسیار سریع است.

    قيمت : 29000 تومان