شلوار اسلش مردانه طرح Philipp Plein
  • شلوار اسلش مردانه طرح PHILIPP PLEIN

    دارای جنس نخی (پنبه) درجه یک


    سایز: فری سایز (مناسب سایز 36 تا 46)

    کمر کشی پهن و بند داخلی

    دارای یک جیب پشتی و کش در مچ پا


    بسیار شیک و با کیفیت


    قیمت : 45000 تومان



    برند Philipp Plein از جمله برند هایی است که به سبب طراحی منحصر به فرد امروزه مورد توجه ویژه جوانان قرار گرفته است. شلوار اسلش مردانه طرح Philipp Plein دارای طراحی خاص و بسیار شیک می باشد. جنس این شلوار پنبه و نخ بوده و به صورت فری سایز (مناسب سایز 36 تا 46) با قیمتی استثنایی عرضه شده است.


    قیمت : 45000 تومان



    ویژگی های شلوار اسلش طرح  Philipp Plein :
    -
    دارای جنس نخی (پنبه) درجه یک
    - دارای یک جیب  پشتی
    - فری سایز (مناسب برای سایز های 36 تا 46)
    - شیک و مورد پسند جوانان امروزی
    - بسیار راحت
    - کمر کشی پهن و بند داخلی



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 45000 تومان


    هودی مردانه مدل Kangaro. این هودی های فوق العاده شیک با رنگ مشکی و طرح ساده ارائه شده اند و از این رو کاربرد بسیاری چه در مهمانی و جشن ها و چه در مدرسه و دانشگاه دارند.

    قيمت : 199000 تومان
  • ساعت های سری Ice Watch ساعت های مدرن و فوق العاده شیک است که به علت تنوع رنگی برای ست کردن با لباس ها بسیار مناسب است. این ساعت دارای 6 ماه گارانتی تعویض می باشد.

    قيمت : 89000 تومان
  • کفش کالج مردانه BROWN FOX جنس رویه چرم صعنتی درجه یک بوده و در رنگ قهوه ای موجود می‌باشد. بسیار سبک می باشد و در کنار شلوار‌های جین به زیبا‌تر شدن استایل کمک می‌نمایید.

    قيمت : 199000 تومان
  • جوانان و نوجوانان امروزه همواره به دنبال آخرین طرح ها و مد لباس و کفش هستند. کفش مردانه Skechers کفشی است که سلیقه همگان را بر طرف می نماید.

    قيمت : 199000 تومان
  • ساعت مچی دخترانه GUCCI مدل Minimals جديدترين محصول كمپاني محبوب GUCCI مي باشد. اين ساعت با شكل و شمايلي متفاوت جزو خانواده‌ی ساعت‌های مچی با طراحی مدرن می باشد.

    قيمت : 89000 تومان