کفش دخترانه نایک مدل هوراچی (خاکستری)
  • کفش دخترانه نایک مدل هوراچی (خاکستری)

    Nike Huarache Women Gray Shoes


    طراحی جديد و فوق العاده شيک از برند محبوب نایک

    دارای کفی شياردار


    ارائه شده در سايز بندی 37 تا 40


    قیمت : 199000 تومان



    جوانان و نوجوانان امروزه همواره به دنبال آخرین طرح ها و مد لباس و کفش هستند. کفش  دخترانه نایک هوراچی (خاکستری) کفشی است که سلیقه همگان را بر طرف می نماید. این کفش زیره فوق العاده زیبایی دارد که علاوه بر زیبایی و طراحی خاص از استحکام بالایی هم برخوردار بوده و بسیار مقاوم است. رنگ خاکستری این محصول ویژگی منحصر به فرد آن است که با انواع لباس ست شده و رنگی خاص است. این محصول در سایزبندی 37 الی 40 عرضه شده است که هنگام تکمیل فرم سفارش می توانید سایز مورد نظر را انتخاب کنید.


    قیمت : 199000 تومان



    ویژگی های کفش دخترانه نایک مدل هوراچی (خاکستری):
    - طراحی جديد و فوق العاده شيک از برند محبوب نایک
    - سايز بندی 37 تا 40 (انتخاب سايز هنگام ثبت سفارش)
    - جنس کفي : PU (پلاستيک فشرده)
    - داراي کفی شياردار
    - جنس رویه : ترکیبی



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 199000 تومان


    بسیاری از ما تجربه‌ی استفاده از ساعت کامپیوتری را در همان دوران کودکی داشته‌ایم. ساعت مچی دیجیتالی کاسیو مدل A159 از شرکت معروف و سرشناس کاسیو یک ساعت دیجیتالی است و ظاهر منحصر به فردش شاید ما را به یاد دهه‌های گذشته بیاندازد.

    قيمت : 149000 تومان
  • طرح مد روز و مورد پسند دختران جوان. فوق العاده شیک و با کیفیت. امکان استفاده در باشگاه و فضای باز. ارائه شده در 2 رنگ صورتی و سبز با خطوط هایلایت.

    قيمت : 199000 تومان
  • کفش Puma مدل Jordan Flight کفش بسیار راحت و قابل استفاده در باشگاه و فضای باز متناسب با سلیقه روز. بسیار مقاوم و با دوام و دارای کفی دوخته شده با کیفیت بسیار بالا

    قيمت : 199000 تومان
  • ساعت اسپرت طرح رولکس مارک Walar یک ساعت فوق العاده شیک و با کیفیت می باشد که به تازگی به بازار عرضه شده است و طرفداران بی شماری را در این مدت کوتاه به دست آورده است.

    قيمت : 199000 تومان
  • جوانان و نوجوانان امروزه همواره به دنبال آخرین طرح ها و مد لباس و کفش هستند. کفش مردانه ساقدار Timberland طرح Baskets کفش اسپرتی است که سلیقه همگان را بر طرف می نماید. این کفش زیره فوق العاده زیبایی دارد که از استحکام بالایی هم برخوردار است و از جنس PU می باشد و بسیار مقاوم است.

    قيمت : 199000 تومان