تی شرت مردانه طرح Unlock me
  • تی شرت مردانه طرح Unlock me

    دارای جنس پارچه نخی درجه یک


    فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)

    شیک و مورد پسند جوانان



    قیمت : 27000 تومان



    تی شرت مردانه طرح Unlock me تیشرتی با طراحی جدید و خلاقانه از صفحه unlock گوشی اپل است که توجه همگان را به خود جلب می کند و طرح آن مورد پسند جوانان علاقمند به تکنولوژی روز است. جنس آن از پارچه نخی درجه یک بوده و فوق العاده راحت است. این تی شرت در رنگ مشکی و به صورت فری سایز (مناسب برای لارج و ایکس لارج) عرضه شده است.


    قیمت : 27000 تومان



    ویژگی های تی شرت مردانه طرح Unlock me:
    -
    فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)
    - دارای جنس پارچه نخی درجه یک
    - قد تیشرت: 65 سانتیمتر
    - عرض سینه: 47 سانتیمتر
    - شیک و مورد پسند جوانان
    - بسیار راحت و مناسب سفر و گردش
    - رنگ بندی: مشکی



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 27000 تومان


    ست تیشرت و شلوار AIR JORDAN با شلوار با جنس: دورو  و جنس تی شرت: نخ و پنبه و رنگ آن مشکی و قرمز می باشد که مدل تی شرت آستین کوتاه و دارای چاپ بسیار شیک است.

    قيمت : 149000 تومان
  • این محصول مناسب برای استفاده روزانه و محیط‌ های اداری است. زیره آن پلاستیک(PU) فشرده مستحکم می‌باشد که مناسب برای استفاده در سطوح سخت و مقاوم در برابر سرما و گرماست.

    قيمت : 149000 تومان
  • تی شرت محرم طرح یا اباعبدالله. طرح ماه محرم امسال می باشد که با طراحی متفاوت از دیگر طراحی های موجود در بازار ارائه شده است. این تی شرت دارای کیفیت استثنایی و طرح شب نما (بلک لایت) می باشد.

    قيمت : 99000 تومان
  • این مدل کفش مردانه بیشتر با شلوارهای جین، کتان یا اسلش پوشیده شده و مناسب برای استایل‌های نیمه رسمی و اسپرت هستند.این مدل برای مهمانی‌ها و عروسی‌ها بسیار مناسب هستند و می‌توان آن را با کت‌وشلوارهای رسمی ست کرد.  

    قيمت : 259000 تومان
  • این هودی تدی بسیار زیبا به صورت کلاه داره و جیب دار طراحی شده است . این محصول از کیفیت پارچه بسیار بالایی برخوردار است . از مهمترین ویژگی هودی های تدی می توان به نرم و لطیف و بسیار جذاب بودن آن ها اشاره کرد .

    قيمت : 199000 تومان