ست تی شرت و شلوارک Stars
  • ست تی شرت و شلوارک Stars

    فری سایز (مناسب برای سایز های لارج و ایکس لارج)

    جنس: تی شرت نخی و شلوارک فلامنت

    دارای کش در انتهای زانو و کمر شلوارک


    بسیار شیک و با کیفیت


    قیمت : 45000 تومان



    انتخاب لباس باکیفیت ، راحت، مناسب و در عین‌حال زیبا از برندهای خوش‌نام و مناسب فصل یکی از دغدغه های روزمره افراد می باشد.به خصوص اینکه بخواهید دنبال ست کردن پوشاک خود باشید که کاری مشکل و زمان بر و طاقت فرسا می باشد.
    ست تی شرت و شلوارک Stars یک ست کامل و راحت برای راحتی شماست. این ست شامل یک تی شرت مشکی یقه گرد می باشد. شلوارک این ست نیز مشکی و دارای کمر کشی و بند دار است. این شلوارک دارای دو جیب در اطراف می باشد. جنس تی شرت این ست پنبه (نخی) و جنسل شلوارک فلامنت می باشد. این محصول فری سایز بوده و برای افرادی که از سایز لارج و ایکس لارج استفاده می کنند مناسب است.


    قیمت : 45000 تومان



    ویژگی های ست تی شرت و شلوارک Stars :
    -
    رنگ بندی: مشکی
    - جنس تی شرت: نخی
    - جنس شلوارک: فلامنت
    - فری سایز مناسب لارج و ایکس لارج
    - دارای کش در انتهای زانو و کمر شلوارک





    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 45000 تومان


    این مدل با ظاهری زیبا و رنگبندی جذاب مناسب برای پیاده روی های طولانی و استفاده در باشگاه ورزشی و همچنین فعالیتهای عادی روزانه می باشد.

    قيمت : 209000 تومان
  • ست هودی و شلوار Adidas مدل Arena دارای جنس پارچه دو رو می باشد که مدل سویشرت آستین بلند و شلوار تا مچ پا(کش دار) است ...

    قيمت : 369000 تومان
  • عینک زنانه اپیروس به همراه کیف و دستمال اورجینال. طراحي بی نظیر و خیره کننده ويژه سال 2013، فوق العاده زیبا و شیک با کیفیت استثنایی برای اولین بار در ایران ...

    قيمت : 49000 تومان
  • عینک آفتابی PARADISE یکی از جذاب‌ترین مدلهای عینک های آفتابی هستند که توجه بسیاری را به خود جلب می‌کنند. عینک آفتابی PARADISE یکی از عینک‌های رنگی دخترانه و پسرانه است که با عدسی گرد  و رنگهای زیبا و کیفیت مطلوب و جذابیت قابل‌توجهی دارد.

    قيمت : 99000 تومان
  • این ساعت دارای نمایشگار ساعت، تاریخ و سال هست و همراه با جعبه چوبی شکیل در 4 رنگ عرضه یم شود که هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ مورد نظر را انتخاب کنید.

    قيمت : 169000 تومان