ساعت دیواری طرح غزل
  • ساعت دیواری طرح غزل

    دارای موتور روانگرد تایوانی

    نصب آسان و سریع

    فوق العاده مدرن و شیک

    دارای یک سال گارانتی تعویض


    قیمت : 69000 تومان



    اگر به دنبال این هستید تا دیوار بزرگ و زشت سالن خانه خود را با طرحی زیبا پر کنید و نمایی جدید به آن ببخشید ساعت دیواری طرح غزل همان چیزی است که نیاز دارید. این ساعت فوق العاده شیک با موتور تایوانی و پلکسی گلاس تایوانی در کشور ایران تولید شده و طرح آن به گونه ای است که فضای دیوار را به خوبی پوشش می دهد و در کنار مبلمان شما ظاهری منحصر به فرد پیدا می کند. از ویژگی های دیگر این ساعت سایز بزرگ و طراحی بسیار شکیل و ایرانی آن است.


    قیمت : 69000 تومان



    ویژگی های ساعت دیواری طرح غزل:
    - جنس محصول: پلکسی گلاس تايوان
    -
    ابعاد محصول: 100 در 100 سانتی متر
    -
    اندازه عقربه بزرگ: 40 سانتی متر
    -
    دارای موتور روانگرد تایوانی
    - دارای یک سال گارانتی تعویض



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 69000 تومان
     


    جا كفشي شو توت داراي ظرفیت 6 جفت كفش بوده كه نياز شما را براي نگهداري و حمل كفش هايتان برطرف خواهد كرد. راه حلی مناسب برای نظم دادن و حفاظت از کفش های شما ...

    قيمت : 59000 تومان
  • سس خوری و روغن ریز دسته چوبی یکی از محصولات کاربردی برای سرو و پذیرایی هستند ، این محصول چه برای پذیرایی و چه برای استفاد روزمره بسیار مناسب هستند.

    قيمت : 69000 تومان
  • بعضی از افراد علاقمند به مطالعه قبل از خواب هستند ، برخی دیگر نظیر دانشجویان و دانش آموزان ، مطالعه در شب را به دلیل آرامش بیشتر انتخاب می کنند . آرامش شب را می توان حسن مطالعه در این زمان و تأمین نور مورد نیاز با توجه به وقت استراحت دیگران را مشکل اصلی انتخاب این زمان عنوان نمود . بسیاری از مواقع نمی توان از نور چراغ های محیطی استفاده کرد ، بنابراین چراغ های مطالعه به دلیل تأمین

    قيمت : 45000 تومان
  • ترازو آویز دیجیتال مدل لبخند به راحتی می توانید با دقت 0.01 گرم اندازه گیری دقیق و راحتی را تجربه کنید. این ترازو علاوه بر داشتن سایز مناسب که به راحتی در یک دست جا می شود تنها دارای 90 گرم وزن بوده که امکان حمل و نقل آسان را فراهم می کند.

    قيمت : 199000 تومان
  • پکیج تقسیم کننده کشو Drawer Dividers دارای 6 خشاب می باشد که شما می توانید با توجه به نیاز خود آن ها را متصل و کشو خود را تقسیم کنید. این خشاب ها  قابل شستشو می باشند.

    قيمت : 35000 تومان