شلوار اسلش مردانه طرح Green
  • شلوار اسلش مردانه طرح Green

    جنس کتان درجه یک

    فری سایز (مناسب سایز 36 تا 46)

    دارای چسب ولکرو در مچ پا و زانو ها

    دارای یک جیب پشتی و دو جیب کناری


    بسیار شیک و با کیفیت


    قیمت : 59000 تومان



    شلوار اسلش مردانه طرح Green شلواری بسیار منحصر به فرد است. این شلوار با طراحی جدید و خاص خود مورد پسند جوانان قرار گرفته است. این شلوار دارای چسب ولکرو در قسمت زانو و ساق پا است و لذا می توانید شلوار را به بهترین حالت ممکن بر روی پاهای خود تنظیم کنید. این شلوار دارای یک جیب پشتی و دو جیب کناری است که بسیار استفاده از آن را کاربردی کرده است.


    قیمت : 59000 تومان



    ویژگی های شلوار اسلش مردانه طرح Green:
    -
    دارای جنس کتان درجه یک
    - دارای یک جیب پشتی
    - دارای جیب در طرفین
    - فری سایز (مناسب برای سایز های 36 تا 46)
    - شیک و مورد پسند جوانان
    - بسیار راحت
    - دارای چسب ولکرو در زانو و مچ پاها



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 59000 تومان


    تی شرت سه بعدی Blocks به گونه ای است که نمایی کاملا سه بعدی داشته و طراحی آن هر کسی را شگفت زده کرده و توجه همگان را به خود جلب می کند و بسیار مورد پسند جوانان علاقمند به مد است‏.‏

    قيمت : 99000 تومان
  • ساعت مچی جزو اکسسوری های واجب برای خانم ها، آقایان و حتی کوکان است. ساعتهای مچی، بیانگر سبک سلیقه شما در انتخاب استایلتان هستند.

    قيمت : 119000 تومان
  • این مدل با ظاهری زیبا و رنگبندی جذاب مناسب برای پیاده روی های طولانی و استفاده در باشگاه ورزشی و همچنین فعالیتهای عادی روزانه می باشد.

    قيمت : 209000 تومان
  • ساعت LED بند مگنتی طرح شیائومی ساعت مگنتی با بند آهن ربایی و فری سایز خود مناسب هر سایز مچ بوده و قابلیت دارد تا برای سایز های مختلف قابل استفاده باشد و موجب خوش دست بودن محصول است ...

    قيمت : 109000 تومان
  • از جمله شیک ترین تی شرت هایی که به تازگی به بازار عرضه شده، تی شرت مردانه The End را می توان نام برد. این تی شرت با انواع لباس ست شده و هماهنگی خاصی دارد.

    قيمت : 199000 تومان