اسپینر حرفه ای Captain
  • اسپینر حرفه ای Captain

    وسیله ای بی نظیر برای کاهش استرس و اضطراب

    فـوق العـاده آرامش بخش و سرگـرم کننده

    دارای زیـبایی بصری با چرخش بسیار سریـع

    حدود ٣ دقيقه چرخش با هر ضربه


    قابلیت کم و زیاد کرده پره ها...


    قیمت : 39000 تومان



    فیجت ها و ابزار های ضد اضظراب چیست؟
    فیجت اسپینر نوعی ابزار یا اسباب بازی است که از مهم ترین کاربرد های ان میتوان به کاهش استرس اشاره کرد.فیجت ها اشیایی هستند که جهت تخلیه عصبی مورد استفاده قرار میگیرند و هدفی جز این ندارند که همین باعث آرامش روانی فرد میشود.
    فیجت ها امروزه در اکثر خانه ها یافت میشود از نمونه های بسیار ساده آن میتوان به دکمه خودکار و یا حرکات اعضای بدن مانند پا و دست اشاره کرد.
    اسپینر چیست؟
    اسپینر ها برای افرادی که دارای مشکل تمرکز میباشند یا دارای اضظراب هستند بسیار مناسب است.از مهم ترین و پرکاربرد ترین فیجت ها میتوان به اسپینر ها اشاره کرد که دارای خاصیت چرخش بسیار سریع هستند که این چرخش سریع دارای زیبایی بصری است که به فرد آرامش میدهد.
    انواع اسپینر ها:
    از انواع اسپینر ها میتوان به تاینی ، دو باله ، سه باله ، نگاره ، دراگون ، ایدج و … اشاره کرد.
    آیا شما هم جزو ان دسته از افرادی هستید که در مواقع بیکاری و استرس با خودکار بازی میکنید یا پای خود را ناخود اگاه تکان میدهید اسپینر ها بسیار مناسب برای شما هستند. این اسپینر ها از بهترین متریال ساخته شده اند و بلبرینگ های بسیار پر سرعتی دارند به طوری که حدود سه دقیقه در حالت چرخش می مانند.


    قیمت : 39000 تومان



    ویژگی های اسپینر حرفه ای Captain :
    - وسیله ای بی نظیر برای کاهش استرس و اضطراب
    - دارای زیـبایی بصری با چرخش بسیار سریـع (حدود ٣ دقيقه چرخش با هر ضربه)
    - فـوق العـاده آرامش بخش و سرگـرم کننده
    - جنس اسپینر: فلزی
    - دارای کیف بسیار شکیل
    - قابلیت تغییر تعداد پره ها



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 39000 تومان


    برای اغلب ما پیش می آید که مجبور می شویم، کاری را مانند تعمیر کردن یک وسیله یا … در منزل ، محل کار و یا حتی مسافرت و گردش انجام دهیم ، برای این کار به ابزار احتیاج است، البته ای امکان وجود ندارد که همه جا یک جعبه ابزار به همراه داشته باشیم ،چرا که حمل و جابه جایی آن بسیار دشوار است...

    قيمت : 199000 تومان
  • چراغ قوه زوم دار پلیس جیبی با طراحی بسیار کم حجم برای به همراه داشتن در هر مکان. این مدل چراغ قوه ها توسط پلیس و مامورین نجات در دنیا استفاده می شود. با برد بیش از 200 متر ...

    قيمت : 129000 تومان
  • برند هاردن در این مورد نیز اره‌های مختلف با ابعاد و فرم دسته‌ی متفاوت طراحی، تولید و روانه‌ی بازار کرده که یکی از آن‌ها اره‌ی تاشوی 18 سانتی متری مدل 302 است. .

    قيمت : 239000 تومان
  • کفش ونس ساقدار گزینه ای بسیار مناسب برای فصل های سرد بوده که این نیم بوت انتخاب بسیاری از افراد برای فصول گرم نیز می باشد. این کفش با شلوارهای جین دمپافیت و حتی مام استایل دارای جذابیت خاص و منحصر به فرد خود می باشد.

    قيمت : 349000 تومان
  • بعضی از افراد علاقمند به مطالعه قبل از خواب هستند ، برخی دیگر نظیر دانشجویان و دانش آموزان ، مطالعه در شب را به دلیل آرامش بیشتر انتخاب می کنند . آرامش شب را می توان حسن مطالعه در این زمان و تأمین نور مورد نیاز با توجه به وقت استراحت دیگران را مشکل اصلی انتخاب این زمان عنوان نمود . بسیاری از مواقع نمی توان از نور چراغ های محیطی استفاده کرد ، بنابراین چراغ های مطالعه به دلیل تأمین

    قيمت : 45000 تومان