ست رکابی و شلوارک طرح BMW
  • ست رکابی و شلوارک طرح BMW

    فوق العاده شیک و راحت


    فری سایز (مناسب برای سایز های لارج و ایکس لارج)

    کمر کشی  و بند داخلی

    دارای  کش در انتهای زانو شلوارک

    حس تفاوت و برتری BMW


    قیمت : 35000 تومان



    امروزه متناسب با فصل، جوانان به دنبال لباس هایی راحت و در عین حال شیک و خوش استایل هستند که در منزل یا خارج از منزل هنگام مسافرت، باشگاه یا ... استفاده نمایند. ست رکابی و شلوارک طرح BMW در عین حال که بسیار متفاوت است و نماد کمپانی BMW بر روی آن درج شده است بسیار راحت و کاربردی بوده و بی شک پوشاک محبوب شما خواهد بود. این محصول با جنس درجه یک به صورت فری سایز (مناسب برای سایز های لارج و ایکس لارج) عرضه شده است.


    قیمت : 35000 تومان



    ویژگی های ست رکابی و شلوارک طرح BMW:
    - بسیار شیک و راحت
    - قد رکابی:  70 سانتی متر،  شانه تا شانه: 42 سانتی متر
    - قد شلوار : 70 سانتی متر،  فاق شلوارک  35 سانتی متر
    - دور کمر : 64 سانتی متر
    - سایزبندی: فری سایز ( مناسب برای سایز های لارج و ایکس لارج )



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 35000 تومان


    این محصول یکی از جذابترین ساعت های ال ای دی موجود در بازار است که با طرح اپل واچ طراحی شده است. صفحه نمایشی و مستطیل شکل ساعت در ابعاد 32 × 38 میلی‌متر طراحی شده و ضخامت آن در قسمت بدنه 10 میلی‌متر است.

    قيمت : 199000 تومان
  • کیف پول زنانه فانتزی Nina از لوازم ضروری است که هر خانوم با سلیقه ای در میان لوازم شخصی خود از آن نیز برخوردار است ، برخلاف اکثر کیف های موجود در بازار از زیپ فلزی و سرزیپ مرغوب استفاده شده است...

    قيمت : 99000 تومان
  • جوانان و نوجوانان امروزه همواره به دنبال آخرین طرح ها و مد لباس و کفش هستند. کفش مردانه ساقدار Timberland طرح Baskets کفش اسپرتی است که سلیقه همگان را بر طرف می نماید. این کفش زیره فوق العاده زیبایی دارد که از استحکام بالایی هم برخوردار است و از جنس PU می باشد و بسیار مقاوم است.

    قيمت : 199000 تومان
  • ست سوئیشرت و شلوار Mercedes-Benz دارای جنس نخ و پنبه و رنگ آن مشکی می باشد که مدل سویشرت آستین بلند است.مزايای طرح Mercedes-Benz سبک و راحت، دوخت تميز و طراحی زیبا است که اسپرت، شیک و سايزبندي آن فري سايز است.

    قيمت : 349000 تومان
  • ساعت های سری Ice Watch ساعت های مدرن و فوق العاده شیک است که به علت تنوع رنگی برای ست کردن با لباس ها بسیار مناسب است. این ساعت دارای 6 ماه گارانتی تعویض می باشد.

    قيمت : 89000 تومان