کاپشن ضد آب Classic
  • کاپشن ضد آب Classic

    بسیار گرم و راحت


    فری سایز (مناسب برای سایز های لارج تا ایکس لارج)

    دارای پارچه شمعی ضد آب

    طراحی فوق العاده شیک و کلاسیک

    دارای خز داخلی


    قیمت : 89000 تومان



    افراد متناسب با فصل و سرد شدن هوا به دنبال کاپشنی هستند که بسیار گرم بوده و در عین حال با داشتن ظاهری سنگین و ساده قابل استفاده در هر کجا و هر زمان باشد. کاپشن ضد آب Classic کاپشنی فوق العاده گرم است که با داشتن لایه خز درونی حس فوق العاده نرم و گرمی را در روز های سرد سال به شما هدیه می دهد. این کاپشن در دو رنگ شیک و پر طرفدار مشکی و سرمه ای عرضه شده است و مناسب افراد سایز لارج تا ایکس لارج می باشد. ویژگی برتر این محصول استفاده از پارچه شمعی ضد آب در لایه خارجی کاپشن می باشد.


    قیمت : 89000 تومان



    ویژگی های کاپشن ضد آب Classic :
    - دارای خز داخلی
    - داری پارچه شمعی ضد آب
    - فری سایز (مناسب سایز لارج تا ایکس لارج)
    - در دو رنگ مشکی و سرمه ای (قابلیت انتخاب رنگ)



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 89000 تومان


    ساک ورزشی چرمی CAT با رنگ بندی: (مشکی، کرم، قهوه ای، آبی، سبز، بنفش، طوسی) ارائه شده است. جنس پارچه به کار رفته در طراحی این ساک از چرم صنعتی است و مقاومت و دوام آن را برای استفاده طولانی مدت بالا برده است ...

    قيمت : 139000 تومان
  • کفش دخترانه نایک مدل هوراچی (خاکستری). این کفش فوق العاده شیک و مدرن با کفی شیاردار از طرح کفش نایک مدل هوراچی در سایز های 37 تا 40 عرضه شده است.

    قيمت : 199000 تومان
  • ساعت LED بند مگنتی طرح شیائومی ساعت مگنتی با بند آهن ربایی و فری سایز خود مناسب هر سایز مچ بوده و قابلیت دارد تا برای سایز های مختلف قابل استفاده باشد و موجب خوش دست بودن محصول است ...

    قيمت : 109000 تومان
  • زوج های جوان همواره می خواهند تا هماهنگی و عشق خود را نمایان سازند. از جمله مد های جدید و به روز ارائه شده پوشاک با طرح یکسان برای زوج هاست که هماهنگی خاصی به زوج ها داده و زیبایی فوق العاده ای در نمایش یک دلی میان آن ها دارد.

    قيمت : 229000 تومان
  • ست کیف پول و جاکلیدی مازراتی نوعی انقلاب در عرصه ی کیف های جیبی محسوب می شود، چرا که در برابر محصولات مشابه از داشته های بیشتری در ساخت بهره می برد و با قالب دوست داشتنی خود نگاه خیل عظیمی از دوستداران دنیای کیف را به خود جلب کرده است.

    قيمت : 199000 تومان