سوئیشرت مردانه طرح Tiler
  • سوئیشرت مردانه طرح Tiler

    طراحی شیک و استثنایی

    سايزبندی : فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)

    جنس دورس دو نخ کرک دار


    قیمت : 49000 تومان



    سوئیشرت مردانه Tiler سوئیشرتی ساده و با کیفیت است که فوق العاده شیک بوده و استفاده بسیاری دارد. این سوئیشرت با جنس درجه یک دورس دو نخ ارائه شده است و بسیار نرم و راحت است. طرح چهار خانه آستین های این سوئیشرت جلوه زیبایی به محصول داده است. این سوئیشرت فری سایز بوده و برای افرادی که سایز لارج و ایکس لارج دارند مناسب است.


    قیمت : 49000 تومان



    ویژگی های سوئیشرت مردانه طرح Tiler:
    - طراحی ساده و شیک
    - فری سایز (مناسب سایز لارج تا ایکس لارج)
    - بسیار نرم و راحت
    - جنس: دورس سه نخ کرک دار
    - طول آستین: 66 سانتی متر
    - شانه تا شانه 46 سانتی متر
    - ارتفاع 64 سانتی متر
    - طرح چهار خانه بر روی آستین ها



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 49000 تومان


    تی شرت محرم طرح یا اباعبدالله. طرح ماه محرم امسال می باشد که با طراحی متفاوت از دیگر طراحی های موجود در بازار ارائه شده است. این تی شرت دارای کیفیت استثنایی و طرح شب نما (بلک لایت) می باشد.

    قيمت : 99000 تومان
  • ساعت مچی BULBUL مدل Candino جديدترين محصول كمپاني محبوب BULBUL مي باشد. اين ساعت با شكل و شمايلي متفاوت جزو خانواده‌ی ساعت‌های مچی با طراحی مدرن می باشد. ارائه ای مدرن و بی نظير

    قيمت : 109000 تومان
  • ست ساعت مچی Walar طرح Jerius بهترین و مناسب ترین هدیه در مناسبت های ویژه ای مانند نامزدی، ازدواج و یا تولد برای یک زوج باشد. ست ساعت مچی Walar طرح Jerius بسیار خوش ساخت و با کیفیت تولید شده است، کیفیتی که با بستن ساعت روی دستتان متوجه آن خواهید شد.

    قيمت : 229000 تومان
  • ساک ورزشی چرمی CAT با رنگ بندی: (مشکی، کرم، قهوه ای، آبی، سبز، بنفش، طوسی) ارائه شده است. جنس پارچه به کار رفته در طراحی این ساک از چرم صنعتی است و مقاومت و دوام آن را برای استفاده طولانی مدت بالا برده است ...

    قيمت : 139000 تومان
  • در انواع فصول باید به فکر لباس هایی باشیم که طبیعتا ست تی شرت و شلوار یکی از گزینه های پرطرفدار و کارامد بین خانم ها و آقایان هست. ست تی شرت و شلوار King دارای جنس پارچه دو رو و رنگ آن مشکی می باشد.

    قيمت : 349000 تومان