پاوربانک طرح شیائومی 10400
  • پاوربانک طرح شیائومی 10400

    مناسب برای انواع گوشی ها ، تبلت ها و ...

    دارای چهار نشانگر میزان شارژ

    ظرفیت 10400mAh

    (ظرفیت تضمینی 5000mAh)


    قیمت : 169000 تومان



    پاوربانک یا شارژر همراه وسیله ای است که این روزها حضور و وجود آن در کیف و در میان وسایل همراهمان، ضروری است زیرا با وجود استفاده طولانی مدت از گوشی و یا تبلت با کمبود شارژ مواجه خواهیم شد و این مسئله به لطف وجود پاوربانک به راحتی مرتفع می شود. در منزل، محل کار و یا هرجایی که هستید هیچگاه بدون شارژ نخواهید ماند. این پاوربانک با طراحی بسیار شکیل دارای ظرفیت 10000mAh (ظرفیت تضمینی 5000mAh) می باشد که می تواند همراهی قدرتمند و با کیفیت برای موبایل یا تبلت شما باشد.


    قیمت :
    169000 تومان


    ویژگی های پاوربانک طرح شیائومی :
    - مناسب برای انواع گوشی ها،تبلت ها و...
    - ظرفيت 10400 ميلي آمپر ساعت
    - ظرفیت تضمینی 5000mAh
    - دارای نشانگر میزان شارژ
    - ظاهری فانتزی و جذاب
    - بدنه آلومینیوم


    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 169000 تومان


    دیگر گوشی موبایل یا تبلتتان در خودرو بدون شارژ نخواهد ماند. شارژر فندکی اتومبیل، ابزاری کوچک ولی کارآمد است که جریان لازم را برای شارژ گوشی درون خودرو فراهم می‌کند.

    قيمت : 49000 تومان
  • جوی استیک موبایل و تبلت Logitech، طراحی این جوی استیک برای انگشت شصت دست است تا سریع، راحت و البته با هیجانی بیشتر بتونین بازی کنید. این جوی استیک با استفاده از یک فنر مارپیچی که در مرکز قرار گرفته به سرعت عکس العمل نشون میده و برای بازگشت به حالت اولیه و اکشن بعدی بسیار سریع است.

    قيمت : 29000 تومان
  • نگهدارنده گردنی چندکاره موبایل و تبلت، این بازوهای انعطاف پذیر با امکان تغییر حالت می توانند به شکلی تغییر حالت دهند که از پایه به عنوان نگهدارنده رو میزی گوشی و یا دستی استفاده کرد. در قسمت میانی این بازویی، فوم زخیم و نرمی وجود دارد1 که باعث می شود پایه از روی میز لیز نخورد یا باعث اذیت و ایجاد فشار در کمر و گردن نشود.

    قيمت : 99000 تومان
  • هندزفری ایرپاد بلوتوثی مدل M10 محصولی است که می‌تواند با پخش موسیقی‌های مورد علاقه‌ی شما با کیفیتی رضایت‌بخش، لحظات خوشی را در هر مکان و زمان برایتان به ارمغان آورد. طراحی این محصول به گونه‌ای است که علاوه بر داشتن زیبایی و جذابیت، متناسب با ارگونومی گوش می‌باشد و هنگام استفاده‌ی طولانی مدت موجب ایجاد خستگی و احساس ناراحتی برای مصرف کنندگان نمی‌شود. طراحی اصولی هندزفری بلوتوثی مدل M10 سبب شده است تا هنگام انجام فعالت های مختلف بطور ناخواسته از گوش شما جدا نشود؛ بنابراین کاربر می‌تواند با خیالی آسوده از لذت کار با این هدفون بهره مند شوند

    قيمت : 389000 تومان
  • هولدر موبایل جلو داشبورد و  سایه بان با کیفیت عالی و طراحی زیبا می باشد. قابلیت چسبندگی بر روی هر سطحی از جمله داشبورد خودرو، شیشه جلویی خودرو،میز کار و … را دارد. قابلیت چرخش 360 درجه داشته و به صورت عمودی، افقی یا مورب قرار می گیرد.

    قيمت : 179000 تومان