فرچه شستشو باریک
  • فرچه شستشو باریک

    انعطاف‌پذیر و بادوام


     استفاده ساده برای زوایا و نقاط دور از دسترس


    مناسب سینک ، شیرآلات، اجاق گاز، شیار کاشی و سرامیک و...


    قیمت : 69000 تومان



    فرچه شستشو باریک با زبری متفاوت و با سیم هایی از جنس پلی استر مقاوم، در طرح مسواک تولید شده است. این فرچه باریک با داشتن سری باریک و وجود انحنا در قسمت اتصال دسته و سری برس به شما کمک می کند تا به سادگی زوایا و نقاطی که دسترسی به آنها دشوار است را تمیز نمائید.بدنه و دسته این فرچه مسواکی از جنس پلاستیک مستحکم با طراحی ارگونومیک است که موجب عدم خستگی دستان در هنگام کار با آن می شود. در قسمت تحتانی این برس منفذی جهت قرار دادن بند آویز تعبیه شده است. از فرچه باریک می توان برای تمیز کردن و از بین بردن گرد و غبار،لکه و زنگ زدگی به وجود آمده برروی سطوح مختلف همانند: سینک ظرفشویی، شیرآلات، اجاق گاز، هود، شیاره های کاشی و سرامیک و… استفاده کرد. همچنین این فرچه شستشو باریک برای تمیز کردن قطعات صنعتی، خودرو، مدار، الکترونیکی و… مناسب می باشد. برای تمیزکردن و از بین بردن جرم های رسوب بسته درزهای آشپزخانه، سرویس بهداشتی ، حمام و ... نیاز به یک فرچه محکم دارید که با کمترین فشار تمامی جرم ها را از بین ببرد. این فرچه فوق العاده برای تمامی سطوح مناسبه به ویژه برای درزها و کنج سرامیک و سینک های روشویی ، دور شیر روشویی ، درزهای جرم گرفته محیط با کمک این فرچه دیگر دچار خستگی و گرفتگی عضلات دست پس از تمیزکاری نشوید. به راحتی شسته میشود و تمامی آلودگی از سطح آن پاک خواهد شد.


    قیمت : 69000 تومان



    ویژگی های فرچه شستشو باریک:
    - از بین بردن گرد و غبار، لکه و زنگ زدگی اطراف سینک ، شیرآلات، اجاق گاز، شیار کاشی و سرامیک و...
    - انعطاف‌پذیر و بادوام و استفاده ساده برای  زوایا و نقاطی که دسترسی به آنها دشوار است
    - دسته برس از پلاستیک و آلومینیوم ساخته شده است و موهای آن از پلی استر مقاوم
    - اندازه فرچه شستشو باریک: ۲۳.۵×۵.۵ سانتیمتر
    - اندازه برس : 12 سانتیمتر


    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 69000 تومان


    کاور پلاستیکی ظروف در بسته های 50 عددی محصولی بی نظیر و پرکاربرد ، دارای کش دور دوز برای پوشش کامل بشقاب و ظرف غذا بدون نگرانی بابت بیرون ریختن آن ، بنابراین همواره پوششی کامل برای ظرف حاوی مواد غذایی در برابر غبار ، آلودگی ، تماس حشرات و … خواهد بود.

    قيمت : 59000 تومان
  • این محصول از نوع فندک های الکتریکی ( برقی ) است ک سوخت آن ها از طریق منبع تغذیه ( باطری ) است و نوع شعله ی آن ها، صاعقه ای می باشد.

    قيمت : 399000 تومان
  • اگر به دنبال ظرف و گالن مناسب برای کمپینگ و سفر هستید، گالن تاشو حاضر یک گزینه عالی است.این گالن دارای خصوصیات منحصر به فردی است که آن را به یک وسیله عالی و ضروری برای سفر تبدیل کرده است.

    قيمت : 189000 تومان
  • حکاکی یکی از هنرهای با ارزش است که با ورود دستگاه های صنعتی جدید رو به فراموشی می رود . دستگاه های لیزر جدید که دقت آنها چندین برابر است جایگزین هنر حکاکی با دست شده است.

    قيمت : 149000 تومان
  • فرچه شستشو مخزن دار ، یک ابزار کارآمد برای تمیزکاری سطوح مختلف است. این فرچه با طراحی متناسب با مخزن ، به راحتی به نواحی سخت‌دسترسی و کناره‌ها دسترسی پیدا می‌کند.

    قيمت : 119000 تومان