کیف اداری ماسیمو دوتی طرح مونتانا
  • کیف اداری ماسیمو دوتی طرح مونتانا

    تولید شده توسط طراح معروف ماسیمو دوتی

    دارای دوخت ماشین با دوام


    طراحی بسیار شیک و جادار


    قیمت : 69000 تومان



    کیف اداری ماسیمو دوتی طرح مونتانا ،یکی از پر طرفدارترین و شیکترین کیف اداری و از جدیدترین مدلهای کیف اداری طراحی شده توسط طراح معروف ماسیمو دوتی می باشد. این کیف منحصر به فرد دارای دو جیب زیبا در جلو کیف می باشد. یک زیپ پشت کیف قرار دارد که مناسب قرار دادن کارت های اعتباری و وسایل کم حجم مشابه می باشد. داخل کیف با آستر طرح دار دوخته شده است. بندهای دوشی در بلندترین حالت خود دارای 100 سانتی متر ارتفاع می باشد که می توانید به دلخواه اندازه ی آن را تغییر دهید. کیف اداری ماسیمو دوتی طرح مونتانا با ظاهری شکیل و کیفیتی عالی با رنگ مشکی عرضه شده است.


    قیمت : 69000 تومان



    ویژگی های کیف اداری ماسیمو دوتی طرح مونتانا :
    - مناسب براي خانم ها و آقايان
    - با دوام و مستحکم و جادار
    - داراي بـند بلند دوشی
    - نوع دوخت: ماشيني
    - دسته بسیار محکم
    - جنس: چرم صنعتی
    - رنگ بندی: مشکی



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 69000 تومان
     


    انعطاف پذیری بالا و راحت و آزاد بودن پا در کفش برای پیاده روی، ورزش و دویدن بسیار مناسب است. رنگ بسیار زیبای آن شیکی و جذابیت را در انتخاب استایل شما میدهد...

    قيمت : 219000 تومان
  • شرکت Lacoste، یکی از تولیدکنندگان ساعت‌های مچی با طرح‌های خاص و زیبا است. ساعت های ساخت این شرکت ساعت‌هایی دارای طرحی اسپرت و کلاسیک هستند. ساعت مچی Lacoste مدل Papillon جديدترين محصول كمپاني محبوب لاگوست مي باشد.

    قيمت : 99000 تومان
  • یکی از اکسسوری‌های مهم و کاربردی کیف پول است. کیف پول‌ها در اندازه، مدل و رنگ‌های مختلف طراحی می‌شوند و بیش  وسیله‌ای برای نگهداری پول و کارت‌های بانکی و موبایل هستند.

    قيمت : 159000 تومان
  • ساق دست طرح تاتو تهیه شده از بهترین و مرغوبترین پارچه می باشد که دارای طرح های متفاوت و بسیار شیک می باشد. با استفاده از این محصول انواع تاتو را بر دستان خود داشته باشید.

    قيمت : 49000 تومان
  • عینک های اسپای پلاس این روزها واقعا پر طرفدار شده است، مخصوصا بین افراد سرشناس. شما هم می توانید با داشتن این عینک ها همچون ستاره های سینما و موسیقی بدرخشید.

    قيمت : 129000 تومان