پکیج کادویی خرس و گل عطری طرح Romantic
  • پکیج کادویی خرس و گل عطری طرح Romantic

    عروسک خرسی بسیار زیبا به همراه گل های عطری

    هدیه ای فانتزی ، عاشقانه و ارزنده

    بهترین هدیه برای روز عشق


    قیمت : 59000 تومان



    انتخاب هدیه به مناسبت روز عشق یا تولد کمی مشکل است. برای تهیه هدیه باید به دنبال چیزی در خور طرف مقابلتان باشید. هدیه های روز عشق به صورت نمادی از عشق علاقه هستند که بیشتر اوقات به صورت پکیج وجود دارند. پکیج کادویی خرس و گل عطری طرح Romantic نمونه ای از هدیه ای خاص است که با در برگرفتن یک خرس عروسکی و گل های عطری برای کادو دادن به عشقتان انتخاب خوبی است. پکیج کادویی خرس و گل عطری طرح Romantic شامل یک عروسک خرس زیبا از جنس پلی استر و 7 گل صابونی عطری که بدلیل قرارگیری داخل جعبه همیشه عطر خاصی به محصول می بخشد و با هربار بوییدن یادآور خاطرات زیبای روزی زیبا برای شماست. ظاهر جعبه به شکل قلب طراحی شده و جنس طلقی دارد. پکیج کادویی خرس و گل عطری طرح Romantic به 4 رنگ قرمز ، بنفش، صورتی و آبی می باشد و با یک روبان تزیین شده است.


    قیمت : 59000 تومان



    ویژگی های پکیج کادویی خرس و گل عطری طرح Romantic:
    - محتویات داخل جعبه‏:‏ خرس و گل های رز عطری
    - رنگبندی جعبه: قرمز ، صورتی ، بنفش، آبی
    - جنس گل ها: پارچه صابونی عطری
    - جنس عروسک خرس: پلی استر
    - مناسب ولنتاین ، تولد ، سالگرد‏.‏‏.‏‏.‏
    - تعداد گل ها: 7 عدد در هر جعبه
    - ابعاد پکیج: 11 در 11 سانتی متر
    - کادویی شیک و فانتزی
    - جنس جعبه: طلقی
    - هدیه ای عاشقانه و ارزنده



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 59000 تومان


    ست 6 عددی شات طرح اسکلت یک محصول زیبا و فانتزی است که مناسب برای انواع نوشیدنی گرم و سرد است. این ست شات اسکلت با توجه به طراحی زیبایی که دارد توجه بسیاری را به سمت خود هدایت کرده است.

    قيمت : 69000 تومان
  • در طراحي سر دوشي هاي کم مصرف، با مجهز بودن به سیستم Air Turbo و به کار گيري تکنولوژي مخلوط نمودن آب و هوا، دبي جريان به 9 ليتر در دقيقه کاهش يافته است.

    قيمت : 299000 تومان
  • فوم ضد خش اتومبیل Dr.Cleaner جدیدترین محصول برای صاف و تمیز کردن یا از بین بردن خط و خشهای روی ماشین است که وسیله ای فوق العاده و جادویی می باشد که بدون نیاز به مراجعه به صافکاری و صرف هزینه های گزاف می توانید خودروی خودتان را مثل روز اول صاف و یکدست نمایید.

    قيمت : 59000 تومان
  • فشار دهنده های خمیردندان از پلاستیک عالی ABS ساخته شده اند. توزیع کننده خمیردندان برای لوله های پلاستیکی عرض کمتر از 6سانتی متر کار می کند ، می توان برای فشار دادن خمیر دندان ، رنگ روغن و غیره استفاده کرد 

    قيمت : 59000 تومان
  • این پاوربانک ها می توانند نیاز شارژ شما را در زمان ضروری برآورده کنند. شارژر تلفن قابل حمل سبک و بامزه آیفون عمدتاً حداقل یک بار کاملاً شارژ می شود که به عنوان منبع تغذیه پشتیبان برای استفاده روزانه بسیار مناسب است.

    قيمت : 299000 تومان