ظرف تخمه خوری فانتزی
  • ظرف تخمه خوری فانتزی

    دارای دو قسمت مجزا برای نگهداری تخمه ، پسته ، آجیل ، میوه و ...

    شست و شوی آسان

    هر پکیج ارسالی شامل 2 عدد ظرف تخمه می باشد


    قیمت : 49000 تومان



    ظرف تخمه خوری فانتزی از پلاستیک ضخیم BPA Free ساخته شده است ، این پلاستیک از مواد کاملا بهداشتی تهیه شده است در در مقابل شستشو با آب گرم کاملا مقاوم است و هیچ ماده مضرری از آن در اثر شستشو خارج نمی شود. مخزن 1.5 لیتری این محصول باعث می شود حجم بسیار زیادی از پوست تخمه را داخل خود جای دهد و دیگر نیاز به تخلیه سریع آن نمی باشد. از ظرف تخمه خوری فانتزی می توان در منزل ، محل کار و یا حتی داخل خودرو استفاده نمود بدون اینکه دیگر نگران نظافت محیط اطرافتان باشید. ارسال رنگ به صورت رندوم می باشد و هر پکیج ارسالی شامل 2 عدد ظرف تخمه می باشد.


    قیمت : 49000 تومان



    ویژگی های ظرف تخمه خوری فانتزی :
    - دارای دو قسمت مجزا برای نگهداری تخمه ، پسته ، آجیل ، میوه و ...
    - هر  پکیج ارسالی شامل 2 عدد ظرف تخمه  می باشد
    - مناسب برای کلیه تنقلات دارای پوسته
    - تهیه شده از جنس پلاستیک فشرده
    - ابعاد : 20×10×20 سانتی‌متر
    - ارسال رنگ به صورت رندوم
    - طراحی زیبا و فانتزی
    - شست و شوی آسان



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 49000 تومان


    هم اکنون لیوان طرح لنز دوربین عکاسی را به شما معرفی می کنیم که با طراحی زیبا و منحصربفرد طرفداران زیادی به خصوص در عکاسان را به خود جذب کرده است. با جنس داخلی استیل بسیار با کیفیت.

    قيمت : 159000 تومان
  • کاور نگه دارنده پتو و لباس ، محصولی با طراحی نوین ، زیبا و در عین حال بسیار کاربردی تر از نمونه های مشابه ساده می باشد. این بقچه از جنس پارچه و به صورت مکعبی شکل طراحی و تولید شده است.

    قيمت : 69000 تومان
  • چراغ سولار حیاطی و باغی با رنگ نور زرد طرح شعله متحرک آتش که بخاطر حالت کم و زیاد شونده تابش دقیقاً یادآور نور مشعل خواهد بود. در قسمت بالایی محصول یک پنل خورشیدی قرار دارد که در طول روز نور خورشید را جذب نموده و از طریق آن باتری داخلی خود را شارژ می نماید.

    قيمت : 299000 تومان
  • اسباب بازی ماکت خاور دکوری محصول بسیار زیبا از نمونه واقعی این کامیون است. این محصول دارای ظرافت و زیبایی بسیار طبیعی است. از مشخصات بسیار جالب و کاربردی آن داشتن اتاق بار است. کامیون

    قيمت : 69000 تومان
  • دوربین A9 یکی از جدیدترین انواع دوربین ورزشی است که از تکنولوژی دید در شب یا به عبارتی Night Vision در هنگام فیلم‌برداری برخوردار است. A9 قادر به اتصال به انواع گوشی اندرویدی، آیفون و Ipad از طریق شبکه Wifi تا فاصله 10 متری (بسته به قدرت آنتن مودم وای فای ADSL) است.این دوربین از یک باتری لیتیوم پلیمر با ظرفیت بالا بهره می‌برد که توانایی فیلم‌برداری تا 90 دقیقه بعد از شارژ را امکان‌پذیر می‌کند. 

    قيمت : 449000 تومان