بافت مردانه ژاک
  • بافت مردانه ژاک

    بسيار شيک و راحت


    یقه بسیار شیک و مدرن

    فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)


    قیمت : 59000 تومان



    از جمله شیک ترین لباس های متناسب با فصل بافت مردانه ژاک می باشد که به رنگ مشکی و با کشباف درجه یک عرضه شده است. کشباف این محصول به صورت چهار خانه های برجسته فوق العاده شیک می باشد که زیبایی خاصی به آن بخشیده است. این محصول به صورت فری سایز مناسب برای افراد لارج و ایکس لارج عرضه شده است.


    قیمت : 59000 تومان



    ویژگی های بافت مردانه ژاک:
    - سايزبندی : فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)
    - شانه تا شانه: 42 سانتی متر
    - طول آستين: 57 سانتی متر
    - یقه بسیار شیک و مدرن
    - جنس: کشباف درجه يک
    - قد بافت: 70 سانتی متر
    - بسيار شيک و راحت



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 59000 تومان


    یکی از اکسسوری‌های مهم و کاربردی کیف پول است. کیف پول‌ها در اندازه، مدل و رنگ‌های مختلف طراحی می‌شوند و بیش  وسیله‌ای برای نگهداری پول و کارت‌های بانکی و موبایل هستند.

    قيمت : 159000 تومان
  • ست تیشرت و شلوار ITALYA با جنس:مکلون با رنگ سفید و  مشکی می باشد که مدل تی شرت آستین کوتاه و دارای چاپ بسیار شیک است.

    قيمت : 249000 تومان
  • ماسک بهداشتی استقلال دابل فیس (دو رو) دارای 3 لایه می باشد، پارچه آن بسیار نرم و لطیف بوده و برای تمامی سنین قابل استفاده است.

    قيمت : 49000 تومان
  • عینک Ray.Ban یکی از معروفترین و زیباترین عینک های روز دنیا می باشد. این عینک به صورت اورجینال (همراه با کیف و دستمال مخصوص) و شماره سریال معتبر با قیمتی استثنایی عرضه می شود …

    قيمت : 119000 تومان
  • این کیف با دارا بودن دو جای موبایل، جای چندین کارت عابر بانک و جای پول با طراحی زیباعرضه شده.این مدل بسیار سبک بوده و بهترین طراحی از نظر قرارگیری تعداد زیادی از کارت های بانکی در بین هم رده های خود را دارد.

    قيمت : 199000 تومان