ست تی شرت و شلوار مردانه Paris
  • ست تی شرت و شلوار مردانه Paris

    طراحی فوق العاده شیک

    جنس فوق العاده عالی مناسب فصل

    فری سایز (مناسب سایز های لارج و ایکس لارج)


    قیمت : 199000 تومان


    در انواع فصول باید به فکر لباس هایی باشیم که طبیعتا ست تی شرت و شلوار یکی از گزینه های پرطرفدار و کارامد بین خانم ها و آقایان هست. ست تی شرت و شلوار Paris دارای جنس پارچه ملانژ درجه یک و رنگ آن طوسی روشن می باشد که مدل تی شرت آستین کوتاه و دارای چاپ بسیار شیک است. مزايای ست Paris سبک و راحت بودن آن، و همچنین جنس نرم و دوخت تميز آن است که این محصول را بسیار اسپرت و شیک کرده است.  سايزبندي آن فري سايز است و برای افرادی که سایز لارج یا ایکس لارج دارند مناسب است. این ست را می توانید در باشگاه، خانه، مهمانی، مسافرت و … استفاده نمایید.


    قیمت : 199000 تومان



    ویژگی های ست تی شرت و شلوار مردانه Paris :
    - فری سایـز (مناسب L و XL)
    - دارای کمر و مـچ کش پهن
    - سایز دور کمر 100 CM
    - قـد شلـوار 105 CM
    - آستین کوتاه
    - فاق 30 CM
    - جنس: ملانژ



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 199000 تومان


    تی شرت آستین بلند Rebel. این تی شرت های شیک و پر طرفدار با طرحی مدرن و رنگ مشکی با کیفیت و دوختی عالی عرضه شده اند و با داشتن آستین بلند متناسب با فصل هستند.

    قيمت : 199000 تومان
  • ساعت های سری Ice Watch ساعت های مدرن و فوق العاده شیک است که به علت تنوع رنگی برای ست کردن با لباس ها بسیار مناسب است. این ساعت دارای 6 ماه گارانتی تعویض می باشد.

    قيمت : 89000 تومان
  • عینک Ray.Ban یکی از معروفترین و زیباترین عینک های روز دنیا می باشد. این عینک به صورت اورجینال (همراه با کیف و دستمال مخصوص) و شماره سریال معتبر با قیمتی استثنایی عرضه می شود …

    قيمت : 119000 تومان
  • ساعت مچی میراندا دارای طراحی بی نظیر و خلاقانه ای بوده و توانسته با عرضه خود به بازار طرفداران بی شماری را در سراسر جهان جذب کند. این ساعت دارای بند چرم و صدف های طبیعی می باشد.

    قيمت : 49000 تومان
  • صندل یکی از قدیمی‌ترین پاپوش‌هایی است که انسان در طول تاریخ از آن استفاده کرده است و بیش از ده هزار سال قدمت دارد. این نوع پاپوش به دلیل باز بودن و جلوگیری از عرق کردن و بو گرفتن پا در فصل‌های گرم، در نقاط گرم و شرجی طرفداران بسیار زیادی دارد ...

    قيمت : 69000 تومان