استند فنری و نگهدارنده موبایل
  • استند فنری و نگهدارنده موبایل

    طراحـی بی نظـیر و فوق الـعاده شیک

    مناسب خودرو، صندلی، میز، کابینت و …

    با قابلیت حالت دهی در زوایای دلخواه (360 درجه)

    با انعطاف پذیری بالا


    قیمت : 129000 تومان



    با این وسیله دیگر نیازی نیست موبایل خود را در دست گرفته و با آن کار کنید، کافیست موبایل را بر روی آن نصب کرده، و در کنار میز کار، یا تخت خواب یا خودروی خود در محل مناسب گیره آن را وصل کرده و کابل آن را در زاویه دلخواه تنظیم نموده و از آن استفاده نمایید. دارای گیره بسیار مقاوم که میتوانید آن را در محل دلخواه نصب نمایید و سپس در هر زاویه ای که خواستید استند را شکل دهید. با هر نوع پیچ و خم و حالتی که خود شما دوست دارید. این محصول برای تمامی گوشی های موبایل قابل استفاده می باشد و سایز نگهدارنده موبایل آن قابل تنظیم است.


    قیمت : 129000 تومان



    ویژگی های استند فنری و نگهدارنده موبایل :
    - مناسب خودرو، صندلی، میز، کابینت، ویترین فروشگاه ها ، موبایل فروشی ها و ...
    - دارای بازوی 50 سانتی متری و فک نگهدارنده تا 11 سانتی متر
    - قابل استفاده به عنوان استند برای انواع موبایل و تبلت
    - ساخته شده از جنس بسیار محکم و مقاوم
    - قابل استفاده به صورت عمودی و افقی
    - قابلیت تنظیم در هر زاویه و شکل 
    - دارای لایه داخلی انعطاف پذیر
    - قابلیت ایجاد انواع پیچ و خم
    - قابلیت چرخش 360 درجه
    - مناسب انواع موبایل ها
    - ایمنی بالا نصب آسان
    - قابلیت تنظیم ازتفاع 



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 129000 تومان


    برند پرآوازه کالاهای دیجیتال آیفون پورت جک 3.5 میلیمتری را از گوشی های خود حذف کرده است.  از آیفون 7 به مدل های بالاتر فقط یک پورت لایتینگ در پایین گوشی دیده میشود...

    قيمت : 49000 تومان
  • با کیت بزرگ‌نمایی صفحه‌نمایش گوشی موبایل، نگران مطالعه یا تماشای ویدیو با صفحه‌نمایش‌های کوچک گوشی‌هایتان نباشید. این محصول قادر است خروجی صفحه‌نمایش گوشی موبایل را تا سه‌برابر بزرگ و تماشای آن را راحت‌تر کند.

    قيمت : 179000 تومان
  • میکروفن اسپیکر چندکاره WS-858 یک میکروفون همه کاره با قابلیت اتصال بی سیم(بلوتوثی) و باسیم به گوشی های هوشمند اندروید و IOS ،انواع پلیرها و کامپیوتر می باشد. این دستگاه از جنس ABS و آلومینیوم ساخته شده و مجهز به تکنولوژی کاهش نویز سه لایه می باشد.

    قيمت : 199000 تومان
  • اسپنیری جذاب و سرگرم کننده، اتصال گوشی به فرمان ماشین، قابلیت چرخش 360 درجه‌ یا اسپین، نگهدارنده کاملا باثبات و ایمن، سازگار با انواع گوشی‌ها، مناسب برای فرمان خودرو

    قيمت : 59000 تومان
  • قابلیت نصب بر روی دریچه کولر خودرو قادر است انواع گوشی‌های موبایل را در بازه اندازه 3.5 تا 7 اینچ نگاه دارد. جنس بدنه این هولدر از آلیاژ آلومینیوم است و در عین ظرافت و زیبایی، از مقاومت بالایی برخوردار است.

    قيمت : 109000 تومان