ژیلت انگشتی EVO SHAVE
  • ژیلت انگشتی EVO SHAVE

    جنس تیغه  پایه نیترید کروم

    مناسب برای بانوان و آقایان

    تکیه دادن نوک انگشتانتان مستقیما به کارتریج


    قیمت : 69000 تومان



    برند “اووشیو” (EVO shave)در نزدیک 30 سال است که در کشور آلمان در زمینه‌ی طراحی و تولید خودتراش فعالیت خود را آغاز نمود. اووشیو با معرفی سیستم اصلاح خود برای زنان و مردان، به ویژه نسل جوان 16 تا 34 سالی که بدنبال تجربه اصلاح کاملا متفاوتی هستند، تحولی شگرفا ایجاد کرده است. طراحی دسته منحصربفرد و کاملا متمایز اووگریپ، رنگ‌ها و طرح‌های متنوع، قیمت رقابتی این محصول و ساختار تیغ دو لبه آن به گونه‌ای است که اصلاحی فراتر از حد تصور را برای شما به ارمغان خواهد آورد. تسلط، دقت و سرعتی که اووشیو ارائه میدهد به نحوی است که این کمپانی را در آینده نزدیک به پیشروترین شرکت در این صنعت تبدیل خواهد کرد.
    اووشیو با معرفی سیستم اصلاح خود برای زنان و مردان، به ویژه نسل جوان 16 تا 34 سالی که بدنبال تجربه اصلاح کاملا متفاوتی هستند، تحولی شگرف ایجاد کرده است. این دسته جدید و متفاوت به شما اجازه می دهد تا به جای بازو از عضلات انگشتانتان برای اصلاح استفاده کرده و در نتیجه کنترل و انعطاف بیشتر و به طور کلی تجربه ای نزدیک و ملموس داشته باشید.این دسته از یک پوسته بادوام بیرونی ساخته شده که حس محکم بودن به شما داده و به سادگی خم نشده و نمی شکند و توسط لاستیک نرمی پوشیده شده و بر روی آن آج های مجزایی قرار داده شده که حس فوق العاده ای به شما می دهد. بسیاری از مردم دوست دارند قبل از استفاده از دسته، آن را لمس کنند چرا که بسیار حس متفاوتی نسبت به بقیه موارد مشابه به آن ها می دهد. ایوو گریپ یک راه حل برای تمام مشکلات است، بسیار جذاب بوده و شما آن را دوست خواهید داشت.
    این بسته استثنایی شامل تمام چیز هایی که برای 2 هفته اصلاح فوق العاده صورت به آن نیاز دارید می شود. حس متفاوت اصلاح، صرفه جویی در هزینه، کاهش تولید گازهای گلخانه ای دیگر به چه چیزی نیاز دارید؟این دسته جدید و متفاوت به شما اجازه می دهد تا به جای بازو از عضلات انگشتانتان برای اصلاح استفاده کرده و در نتیجه کنترل و انعطاف بیشتر و به طور کلی تجربه ای نزدیک و ملموس داشته باشید.این دسته از یک پوسته بادوام بیرونی ساخته شده که حس محکم بودن به شما داده و به سادگی خم نشده و نمی شکند و توسط لاستیک نرمی پوشیده شده و بر روی آن آج های مجزایی قرار داده شده که حس فوق العاده ای به شما می دهد. بسیاری از مردم دوست دارند قبل از استفاده از دسته، آن را لمس کنند چرا که بسیار حس متفاوتی نسبت به بقیه موارد مشابه به آن ها می دهد. ایوو گریپ یک راه حل برای تمام مشکلات است، بسیار جذاب بوده و شما آن را دوست خواهید داشت! تیغه از جنس پایه نیترید کروم به همراه پوشش نرم تفلون، این تیغه از پس هر کاری بر می آید و در عین حال بر روی پوست بسیار ملایماست! با استفاده از تکنولوژی ثبت شده Touch Strip توسط ایوو شیو، شما می توانید نوک انگشتانتان را مستقیما به کارتریج تکیه داده و در نتیجه کنترل و دقت بی نقصی داشته باشید. اتصال کارتریج به دسته نیز با مکانیزم خشابی بسیار ساده شده و هیچ مشکلی برای تعویض کارتریج نخواهید داشت.تیغه های جدید را میتوانید از فروشگاه های معتبر و داروخانه ها تهیه کنید.


    قیمت : 69000 تومان



    ویژگی های ژیلت انگشتی EVO SHAVE :
    - تکیه دادن نوک انگشتانتان مستقیما به کارتریج
    - اتصال کارتریج به دسته نیز با مکانیزم خشابی
    - مناسب برای اصلاح بی‌خطر صورت و بدن
    - تکنولوژی   Touch Strip توسط ایوو شیو
    - جنس تیغه  پایه نیترید کروم
    - دارای پوشش نرم تفلون
    - همراه با قاب نگهدارنده
    - کنترل و دقت بی نقص
    - دارای تیغه دو لبه
    - زیبا و کاربردی


    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 69000 تومان


    از بدو تولد برای کودکان قابل استفاده می باشد . برای اینکه کف باعث سوزش چشم کودک شما نشود این محصول را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم . جنس این محصول از فوم می باشد و به سر کودکان فشار وارد نمیشود .

    قيمت : 69000 تومان
  • بعد از شیوع بیماری کرونا ( کوید 19 ) ، بهداشت و وسایل بهداشتی اهمیت ویژه ای برای همگی افراد پیدا کردند. بطوری که هم اکنون همراه داشتن وسایل ضد عفونی کننده جزء ملزومات بسیار مهم برای هر فردی می باشد.

    قيمت : 59000 تومان
  • این ساعت مـخصوص شنـا کردن در عـمق ساخته شده است. ساعت مخصوص شنا برای اولین با در ایران سبک ترین ساعت شناخته شده در دنیا شنا گران این ساعت متفاوت را از دست ندهند.

    قيمت : 59000 تومان
  • ظاهر متفاوت و خاص این ساعت به شکلی هست که برای هر تیپی مناسب هستش. البته برای تیپ های رسمی و مجلسی خیلی قشنگتر و زیباتره ...

    قيمت : 149000 تومان
  • دستبند استیل اسپرت کارتیه با قفل تی از جنس استیل با کیفیت می‌باشد. این دستبند طرح کارتیه دارد دو رنگ طلایی و نقره ای ارائه میشود که قابل انتخاب است.

    قيمت : 79000 تومان