عینک آفتابی HAPPY
  • عینک آفتابی HAPPY

    فوق العاده سبـک و قابل انعـطاف

    همراه با کیف و دستمال عینک

    ارائه در رنگبندی مختلف

    جنس لنز: پلی کربنات


    قیمت : 139000 تومان



    لنز این عینک از نوع UV 400 با رنگ ثابت می باشد و برای ساخت آن از یک نوع پلیمر استفاده شده است و باعث می شود تصاویر را با رنگ شفاف ببینید. طراحی این مدل به صورتی بوده که با تمامی چهره ها متناسب باشد. این محصول همراه با کیف و دستمال عرضه شده است و طراحی آن به صورت اسپورت می باشد که قابل استفاده برای آقایان و خانم ها است. این عینک از روی طرح اصلی و اورجینال HAPPY طراحی و تولید شده است و به صورت های کپی می باشد. این عینک مناسب انواع صورت لوزی، قلب، بیضی، مستطیل، گرد، مربع و مثلث می باشد.در جاهای مختلف مانند ساحل، رانندگی، ماهیگیری، کوهنوردی، ورزش های فضای باز، آب و هوای آفتابی قابل استفاده است.این مدل دوست‌داشتنی انتخابی قابل‌تامل برای موقعیت‌های مختلف روزمره خواهد بود...


    قیمت : 139000 تومان



    ویژگی های عینک آفتابی لاکچری HAPPY:
    -  فوق العاده شیـک و زیبا مخصوص مشکل پسـندان
    - قابل ست كردن با لباس هاي اسپرت و مجلسی
    - جذب کننـدگی اشعـه ماوراء بنفش UV 400
    - فوق العاده سبـک و قابل انعـطاف
    - همراه با کیف و دستمال عینک
    - موجود در رنگ های پر طرفدار
    - جنس لنز پلی کربنات رنگ
    - ضد حساسیت
    - ضد خش



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 139000 تومان


    تی شرت آستین بلند Rebel. این تی شرت های شیک و پر طرفدار با طرحی مدرن و رنگ مشکی با کیفیت و دوختی عالی عرضه شده اند و با داشتن آستین بلند متناسب با فصل هستند.

    قيمت : 199000 تومان
  • کفش دخترانه Crash کفشی بسیار راحت و زیبا بوده که طراحی شگفت انگیز به ویژه کفی ابری سفید رنگ آن توجه همگان را به خود جلب می کند. این کفش زیبا در رنگ مشکی از جنس رویه بافت و با گیره بندهای بسیار زیبا و سایزبندی 37 تا 40 ارائه شده است و با انواع لباس هماهنگی دارد.

    قيمت : 199000 تومان
  • شال زنانه Glaris مشکی با طرح چهارخانه شطرنجی یکی از پرفروش‌ترین ها که (ترند سال 2021) برای زنان و دختران جوان خوش‌پوش است،زیرا ترکیب زیبای رنگ مشکی و طوسی و سفید با تمام رنگ ها و استایل ها همخوانی و جذابیت دارد.

    قيمت : 139000 تومان
  • عینک Ray.Ban یکی از معروفترین و زیباترین عینک های روز دنیا می باشد. این عینک به صورت اورجینال (همراه با کیف و دستمال مخصوص) و شماره سریال معتبر با قیمتی استثنایی عرضه می شود …

    قيمت : 119000 تومان
  • ست کیف پول و جاکلیدی مازراتی نوعی انقلاب در عرصه ی کیف های جیبی محسوب می شود، چرا که در برابر محصولات مشابه از داشته های بیشتری در ساخت بهره می برد و با قالب دوست داشتنی خود نگاه خیل عظیمی از دوستداران دنیای کیف را به خود جلب کرده است.

    قيمت : 199000 تومان