طی دستی جمع شونده MINI MOP
  • طی دستی جمع شونده MINI MOP

    طـراحـی بســـیار شـیـک و بـه روز

    پاکسازی کننده سطوح سرامیکی، شیشه و آیینه، سطوح چوبی،کابینت،گاز و...

    ساخته شده از مواد با کیفیت با حالت تاشو


    قیمت : 199000 تومان


    مینی ماپ برای تمیز کردن سریع در خانه، محل کار و یا اتومبیل ایده آل است. دستیار جهانی برای نظافت پنجره ها، انواع کف، دیوار، آینه، نظافت حمام. دست‌های شما همیشه تمیز و خشک می‌مانند، بنابراین موپ مکانیزم چرخشی دارد، به سرعت رطوبت را جذب می‌کند و به راحتی تمیز می‌شود.به لطف چرخش 180 درجه سر، می توانید به راحتی وارد مکان های صعب العبور شوید. با وجود جمع و جور بودن و سبک بودن، این موپ از مواد مرغوب ساخته شده است که ماندگاری طولانی دارد. این موپ جذب کننده آب برای هرمحلی مناسب می باشد و درکمترین زمان تمیزکنندگی بینظیری را ارائه میدهد و جذب آب فوق العاده بالایی دارد. بهترین ابزار برای شستشوی ماشین ، سرامیک، پنجره های بزرگ و دوراز دسترس و…می باشد. این طی حاوی مخزن برای نگهداری آب جمع شده می باشد. چرخش 360 درجه در همه جهات سرعت و کیفیت کار را افزایش میدهد.
    یک ابزار بسیار کاربردی برای تمیز کردن منزل و ماشین است. این تی با طراحی کاملا ساده و جذاب، بسیار جمع و جور است و جای زیادی را اشغال نمی کند. از جنس پلاستیک ABS ساخته شده، این محصول دارای سری پنبه‌ای پلی اورتان است که قدرت تمیز کنندگی و جذب آب بالایی دارد. به همین دلیل، این محصول برای تمیز کردن انواع سطوح مانند شیشه، دیوار، سنگ و سرامیک مناسب است. سری این طی به گونه‌ای طراحی شده است که به شما این امکان را می دهد تا مکان‌های غیر قابل دسترس را نیز به راحتی تمیز کنید. با استفاده از این محصول، می توانید کف زمین، آینه، میز، گاز، حمام و داخل خودرو را به راحتی تمیز کنید. همچنین، این طی دستی دارای یک اهرم است که به شما این امکان را می دهد تا پد سری طی را جمع کنید و با استفاده از آن، آب داخل پد را خالی کنید.


    قیمت : 199000 تومان



    ویژگی های طی دستی جمع شونده MINI MOP:
    - پاکسازی کننده سطوح سرامیکی، شیشه و آیینه، سطوح چوبی،کابینت،گاز و...
    - ساخته شده از مواد با کیفیت با حالت تاشو
    - جذب آب بسیار بالا و شست و شوی آسان
    - طراحـی بی نظـیر و فوق الـعاده شیک
    - ابری طی بسیار با کیفیت و نرم
    - دارای حلقه جهت آویز کردن



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 199000 تومان


    فرچه شستشو مخزن دار ، یک ابزار کارآمد برای تمیزکاری سطوح مختلف است. این فرچه با طراحی متناسب با مخزن ، به راحتی به نواحی سخت‌دسترسی و کناره‌ها دسترسی پیدا می‌کند.

    قيمت : 119000 تومان
  • پنل مطالعه Light Panel محصول جالبی است که کاربرد بسیار دارد و راه کاملا جدیدی برای استفاده از نور جهت مطالعه است. دارای طراحی خاص و جالب که  صفحه کتاب را روشن می کند

    قيمت : 169000 تومان
  • کاور نگه دارنده پتو و لباس ، محصولی با طراحی نوین ، زیبا و در عین حال بسیار کاربردی تر از نمونه های مشابه ساده می باشد. این بقچه از جنس پارچه و به صورت مکعبی شکل طراحی و تولید شده است.

    قيمت : 69000 تومان
  • ماکت دوربین مدار بسته Activation Light یکی از ارزان قیمت ترین ماکت های دوربین مدار بسته است، این ماکت می تواند تا حدودی نقش یک دوربین مدار بسته را داشته باشد و تاثیر روانی زیادی در محیط ایجاد نماید،

    قيمت : 169000 تومان
  • صندل یکی از قدیمی‌ترین پاپوش‌هایی است که انسان در طول تاریخ از آن استفاده کرده است و بیش از ده هزار سال قدمت دارد. این نوع پاپوش به دلیل باز بودن و جلوگیری از عرق کردن و بو گرفتن پا در فصل‌های گرم، در نقاط گرم و شرجی طرفداران بسیار زیادی دارد ...

    قيمت : 69000 تومان