چراغ قوه اضطراری چندکاره Torch
  • چراغ قوه اضطراری چندکاره Torch

    قابلیت نگهداری شارژ طولانی مدت

    دارای 4 حالت نوردهی بسیار عالی

    قابل استفاده به صورت پاور بانک


    قیمت : 289000 تومان



    چراغ قوه دستی 8 کاره مدل led torch با قابلیت انجام کارهای فراوان از جمله 3 حالت نور- دارای چکش اتش نشانی-دارای تیغ مخفی برای بریدن کش و طناب.دارای مگنت اهن ربا برای چسبیدن به اهن و تعمیر خودرو- قابلیت استفاده بعنوان پاور بانک در مواقع اضطراری-قابلیت شارژ شدن توسط شارژر موبایل میباشد. این چراغ قوه پر کاربرد وسیله ای عالی برای مسافرت و کمپینگ و نگهداری در خودرو است و داشتن ان میتواند بسیار به شما کمک کند.
    این چراغ قوه شارژی که جنس بدنه از آلیاژ است و دربرابر ضربه بسیار مقاوم است. دارای  سیستم ضد آب است و ایمن برای استفاده حتی در زیر باران میباشد. کابل های مهر و موم شده با کیفیت بالا  به گونه ای که می تواند حتی در هنگام باران نیز به کار خود ادامه دهد. شارژ چراغ قوه از طریق کابل USB به سادگی با اتصال به پاور بانک و برق شهری و ... میباشد.نور چراغ نور سفید 800/3800 است.محدوده نور حدود 300 متر است.نور بصورت 4 حالت روشنایی نور قوی بالا/نور کم/نور بارق/نور جانبی COBاست و با باتری: 18650 باتری آلومینیومی شارژی که داخل آن تعبیه شده است کار میکند . این چراغ قوه شما را از هرنوع چراغ اضطراری دیگر بی نیاز می سازد.


    قیمت : 289000 تومان



    ویژگی های چراغ قوه اضطراری چندکاره Torch:
    - دارای آهنربا(برای وصل کردن به ماشین یا بدنه آهنی اشیاء)
    - دارای بدنه ای بسیار محکم و بادوام از جنس آلیاژ
    - دارای چراغ قوه نور متمرکز چند حالته
    - قابلیت نگهداری شارژ طولانی مدت
    - دارای 4 حالت نوردهی بسیار عالی
    - دارای درگاه USB جهت انتقال پاور
    - قابل استفاده به صورت پاور بانک
    - دارای حالت sos یا چشمک زن
    - دارای کابل یو اس بی
    - طراحی ضد آب



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 289000 تومان


    مدت زمان پخت تخمه مرغ آب پز عسلی و سفت با این محصول به سادگی بدانید...

    قيمت : 59000 تومان
  • این تبلت دیجیتال دارای قلمی مغناطیسی است که اجازه طراحی های ظریف را به استفاده کننده می دهد با این قلم می توانید حتی رنگ آمیزی های نیم سایه و سایه را هم ایجاد کنید

    قيمت : 179000 تومان
  • چراغ سولار حیاطی و باغی با رنگ نور زرد طرح شعله متحرک آتش که بخاطر حالت کم و زیاد شونده تابش دقیقاً یادآور نور مشعل خواهد بود. در قسمت بالایی محصول یک پنل خورشیدی قرار دارد که در طول روز نور خورشید را جذب نموده و از طریق آن باتری داخلی خود را شارژ می نماید.

    قيمت : 299000 تومان
  • با استفاده از رابط منعطف دریل و پیچ گوشتی شارژی و برقی می توانید برای باز و بست پیچ های خارج از دسترس یا در محیط های نامناسب که عملا امکان ورود و یا استفاده از انواع پیچ گوشتی های کوچک و مستقیم نیست، استفاده کنید که به صورت کاملا ملموس می‌تواند کار را برای شما آسان نماید. این نوع رابط منعطف دریل دارای بدنه‌ای پلاستیکی به طول 295 میلی‌متر می‌باشد.

    قيمت : 79000 تومان
  • کنسول و جا لوازمی خودرو ابزاری حرفه ای برای استفاده از فضای بی مصرف بین صندلی و کنسول خودرو که باعث دردسر هم می شود و می توان از آن به بهترین شکل با این جالیوانی پرکرده و استفاده کرد...

    قيمت : 99000 تومان