ساعت مچی Calvin Klein مدل Stylish
  • ساعت مچی Calvin Klein مدل Stylish

    فوق العاده شیک و هماهنگ با انواع لباس

    رنگ بندی مشکی و قهوه ای

    طراحی بسیار شیک و لاکچری



    قیمت : 89000 تومان



    ساعت مچی Stylish برگرفته شده و طراحی شده از روی یکی از جدیدترین مدل های عرضه شده کمپانی معتبر Calvin Klein می باشد. این ساعت بسیار با کیفیت و صفحه ای ساده و مینیمال می باشد که بند آن در 2 رنگ مشکی و قهوه ای و صفحه آن در رنگهای سفید و مشکی عرضه شده است. ساعت مچی Calvin Klein مدل Stylish نو آوری و طرح لاکچری آن مورد توجه آقایان و خانوم های شیک پوش قرار گرفته است.


    قیمت : 89000 تومان



    ویژگی های ساعت مچی Calvin Klein مدل Stylish :
    - طراحی ساده و بسیار کلاسیک
    - رنگ بندی : طلایی و مشکی
    - انتخابی مناسب برای هدیه
    - قطر صفحه : 35 میلی متر
    - بند چرم مصنوعی مرغوب
    - دارای جعبه چوبی شکیل
    - دارای تقویم روز شمار
    - رنگ بدنه کاملا ثابت



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 89000 تومان


    ست تی شرت مردانه و زنانه Night-Day از جمله ست های جدیدی است که با طرحی بدیع و با کیفیتی بی نظیر عرضه شده است تا بهترین هدیه برای زوج های جوان و عاشق باشد. این محصول به صورت فری سایز عرضه شده است.

    قيمت : 149000 تومان
  • این مدل کفش مردانه بیشتر با شلوارهای جین، کتان یا اسلش پوشیده شده و مناسب برای استایل‌های نیمه رسمی و اسپرت هستند.این مدل برای مهمانی‌ها و عروسی‌ها بسیار مناسب هستند و می‌توان آن را با کت‌وشلوارهای رسمی ست کرد.  

    قيمت : 239000 تومان
  • عینک Ray.Ban یکی از معروفترین و زیباترین عینک های روز دنیا می باشد. این عینک به صورت اورجینال (همراه با کیف و دستمال مخصوص) و شماره سریال معتبر با قیمتی استثنایی عرضه می شود …

    قيمت : 119000 تومان
  • این مدل کفش مردانه بیشتر با شلوارهای جین، کتان یا اسلش پوشیده شده و مناسب برای استایل‌های نیمه رسمی و اسپرت هستند.این مدل برای مهمانی‌ها و عروسی‌ها بسیار مناسب هستند و حتی می‌توان آن را با کت‌وشلوارهای رسمی ست کرد.  

    قيمت : 379000 تومان
  • ظاهر متفاوت و خاص این ساعت به شکلی هست که برای هر تیپی مناسب هستش. البته برای تیپ های رسمی و مجلسی خیلی قشنگتر و زیباتره ...

    قيمت : 149000 تومان