هودی مردانه مدل Rafa
  • هودی مردانه مدل Rafa

    پارچه و دوخت درجه یک

    جنس پنبه فوق العاده نرم و راحت

    آستین بلند و کلاه دار

    مناسب علاقمندان مد و استایل



    قیمت : 42000 تومان



    از لباس های مورد علاقه نوجوانان و جوانان هودی ها با طراحی خاص و بدیع هستند. هودی مردانه مدل Rafa با کیفیتی بالا و از جنس پنبه درجه یک و رنگ مشکی عرضه شده است و بسیار راحت و شیک می باشد تا تکمیل کننده استایل شما جوانان جویای مد و فشن باشد. این هودی زیبا فری سایز بوده و مناسب افراد با سایز لارج تا ایکس لارج می باشد.


    قیمت : 42000 تومان



    ویژگی های هودی مردانه مدل Rafa:
    - جنس و کیفیت متمایز و تضمینی
    - فری سایز (مناسب L و XL)
    - قد هودی: 70 سانتی متر
    - قد آستین: 63 سانتی متر
    - جنس: پنبه
    - آستین بلند و کلاه دار
    - رنگ بندی: مشکی



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 42000 تومان


    کفش ساقدار مردانه L V مدل  Easy way یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین کفش های کالکشن سال بوده که این مدل از کفش به خاطر وزن سبک، انعطاف پذیری بالا و راحت و آزاد بودن پا در کفش برای روزمره ، رسمی و اسپرت بسیار مناسب است.

    قيمت : 339000 تومان
  • کفش دخترانه نایک طرح Bee مناسب خانم‌هایی است که مشکل پسند هستند. امروزه گرایش به کفش‌های اسپرت و راحتی بیش از پیش شده است.

    قيمت : 199000 تومان
  • پاپیون سه بعدی HEX. این پاپیون های فوق العاده مدرن و جدید در رنگ های طلایی، نقره ای و مشکی عرضه شده اند تا متمایز کننده شما در جشن ها و میهمانی ها باشند.

    قيمت : 49000 تومان
  • این محصول یکی از جذابترین ساعت های ال ای دی موجود در بازار است که دقیقا طرح اپل واچ (سری 3) طراحی شده است. صفحه نمایشی و مستطیل شکل ساعت در ابعاد 32 × 38 میلی‌متر طراحی شده و ضخامت آن در قسمت بدنه 10 میلی‌متر است.

    قيمت : 119000 تومان
  • بسیاری از ما تجربه‌ی استفاده از ساعت کامپیوتری را در همان دوران کودکی داشته‌ایم. ساعت مچی دیجیتالی کاسیو مدل A159 از شرکت معروف و سرشناس کاسیو یک ساعت دیجیتالی است و ظاهر منحصر به فردش شاید ما را به یاد دهه‌های گذشته بیاندازد.

    قيمت : 149000 تومان